CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd met de promo jongens! Beviel het nieuwe concept een beetje? Ben toch wel benieuwd of mijn idee uiteindelijk een verbetering wordt gevonden of niet...
-
@vinnievuik_NL beviel prima ! Wanneer komen de gecontroleerde eindstanden op het forum ?
-
Netjes gedaan hoor OFF.
Congratzz -
Wij gaan nog een aantal dagen door in de CL
-
Nog even wachten op de CL enzo
-
Gefeliciteerd met jullie verdiende promotie OFF!
Zelf uiteindelijk wel een redelijk seizoen, in ieder geval weer een beetje het plezier in het spelletje hervonden na een pauze van een paar maandjes. Als we volgend seizoen met VeViVi nog tijdens de voorbereiding joinen kunnen we misschien wat beter meedoen XD
-
Jammer genoeg niet promotie behaald, helaas was een manager van ons bezig de boel in de soep te laten lopen
-
@Dave-Jansen_NL
Dan gaan jullie toch moeten stoppen met fouten maken
#LemarDe voorsprong is wel riant genoeg om een foutje te kunnen maken
-
Dan ga ik maar een feestje bouwen met de promotie naar de Europa League ! Rondje op mijn kosten !! Alle promovendi gefeliciteerd !
-
@Sir-Heyvaert_NL ja het is echt om te huilen, volgend jaar gaan er andere spelen en mogen dat soort fouten echt niet meer gemaakt worden.
helemaal niet door zo een ervaren crew als die van ons, dus hopelijk heeft het geen gevolgen anders is het eigen schuld dikke bult.geloof me toen ik het hoorde zat ik echt te flippen maar goed misschien ben ik soms ook te fanatiek
-
Gefeliciteerd OFF en BNC!! EL moet nog 2 competitie wedstrijden en beker finale. Moet heel raar lopen wil promotie naar CL mislopen, bijna onmogelijk
-
@Glennevire_NL Thanks Kyrill, op het nippertje & na een serieuze comeback is het dan toch gelukt!
-
@fc-kuijf_NL Ik feest mee Pat, waar is het te doen?!
-
Ja iets met ezels en stenen
-
@Glennevire_NL Netjes! And see you next season!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Thnx man! In iedergeval 9e geworden met Hull City in EL met DS16 misschien hoger. Maar volgend seizoen gaat iemand anders in mijn plaats spelen. Ik ga de battle leiden voor ons tegen Azzuri en meespelen Maar seizoen erop doe ik graag mee in CL
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Thnx man! In iedergeval 9e geworden met Hull City in EL met DS16 misschien hoger. Maar volgend seizoen gaat iemand anders in mijn plaats spelen. Ik ga de battle leiden voor ons tegen Azzuri en meespelen Maar seizoen erop doe ik graag mee in CL
Dus jullie worden een blijvertje
Gefeliciteerd met de promo en succes met de battle
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dus jullie worden een blijvertje
Gefeliciteerd met de promo en succes met de battle
Dat is wel de bedoeling/doelstelling ja Gaan het uiteraard proberen.
Bedankt!! Thnx -
Imperium gefeliciteerd met de zeer overtuigende promotie naar de CL. Klasse en voor mij geen verrassing :clap_tone2:
-
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Imperium gefeliciteerd met de zeer overtuigende promotie naar de CL. Klasse en voor mij geen verrassing :clap_tone2:
Bedankt Remco Jullie nog een zeer knappe 2e plaats!! Ik snap alleen sommige onderlinge resultaten van jullie niet..Zoals Pep die 1-2 bij Melvin wint.
Bij ons ging het van elkaar verliezen zoals afgesproken best goed op Jeroen na. Zeker @Harbert_NL deed het uitstekend met 5-0 6-0 en 8-0 nederlagen tegen ons