Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@triple-444_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@robbiebb_nl als ik dat had geweten had ik wel meegedaan
Haha, dan was ik ook voor de eerste prijs gegaan
-
Wat een onzin heren :')
-
@glennevire_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Wat een onzin heren :')
Heb je er geen vertouwen in dat we dat zouden behalen?
-
@de-boterbloemen_nl nee maar ook niet van mezelf.
-
@de-boterbloemen_nl nee maar ook niet van mezelf.
Dan moet ik het de volgende ronde maar is gaan proberen
-
-
Ging met vertrouwen de finale in na twee gladjes verlopen voorrondes, maar na 3x 1-0 verlies is daar weinig meer van over
Maar goed, iedereen kan van iedereen winnen hier, de verschillen zijn klein. Het seizoen is nog lang, om maar een cliché te gebruiken.
-
stand na 6 van de 38 speelrondes:
-
Netjes Sil OFF :clap_tone2:
-
@bjorn2321_nl Hij is niet voor niets de regerend kampioen
-
@robbiebb_nl
In de halve finale had ik @Silvester-J_NL onder de duim, en nu bungel ik ergens onderaan. Ik heb te vroeg gepiekt -
@dave-jansen_nl is die Ronaldinho echt een first timer of had ie vroeger een andere account vraag ik me af? En top 3/4 is erg spannend
maar voor je het weet zitten, Stef, jij en Jopie er ook bij.....
-
@dave-jansen_nl is die Ronaldinho echt een first timer of had ie vroeger een andere account vraag ik me af? En top 3/4 is erg spannend
maar voor je het weet zitten, Stef, jij en Jopie er ook bij.....
Geen idee of hij had gespeeld vroeger maar hij doet het wel heel goed.
Vandaag uit gewonnen en nu 2e plek hopelijk kan ik dit vast houden.Ook knap van Sil als titelhouder weer bovenaan staan nu
-
Dag heren, hoe werkt het qua teams? Wordt er een competitie gekozen en dan geloot wie welk team krijgt? EN qua het uitgeven van bosspoints etc.
-
@nathancouw_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Dag heren, hoe werkt het qua teams? Wordt er een competitie gekozen en dan geloot wie welk team krijgt? EN qua het uitgeven van bosspoints etc.
Ja, er zijn al een kwartfinale en halve finale achter de rug, met identieke teams in een speciale competitie, zonder transfers. Nu loopt de finale, in een nostalgie competitie, met nagenoeg identieke teams. Teams zijn geloot. BC kun je alleen kwijt aan oefenwedstrijden, alle opties staan uit. Zie verder het topic met de opzet van dit NK.
-
Verschillen bizar klein, al moeten de wedstrijdjes nu toch echt wel mijn kant op gaan vallen, wil ik nog een beetje aan kunnen haken bij de bovenste helft. Op doelsaldo sta ik 12e
-
verschillen zijn idd klein, de meesten hier zijn gewoon goed en voor de rest is t gewoon geluk hebben of de engine je mag of niet bij de wedstrijd