Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Ik moest komen van Chris. 
- 
Ik moest komen van Chris. @furrax_nl Hartstikke fijn. Maar gratis bier kan je toch niet afslaan  
 En ja, Chris kan iedereen overhalen om hier te komen.
- 
@furrax_nl Hartstikke fijn. Maar gratis bier kan je toch niet afslaan  
 En ja, Chris kan iedereen overhalen om hier te komen.@maricja_nl Mijn BC zijn weer redelijk aangevuld. 
- 
@maricja_nl Mijn BC zijn weer redelijk aangevuld. @furrax_nl Ook zonder bc's kan je toch op het forum komen  
- 
@furrax_nl Ook zonder bc's kan je toch op het forum komen  @maricja_nl Chris haalt mensen naar hier en daarvoor deelt die BC uit. Handig!!  
- 
@maricja_nl Chris haalt mensen naar hier en daarvoor deelt die BC uit. Handig!!  @furrax_nl Hij mag dan ook bc's aan mij doneren hoor. Dan kom ik ook es wat vaker in het café  
- 
Zou wel nodig zijn. Stof ligt zo dik... 
- 
Zou wel nodig zijn. Stof ligt zo dik... @furrax_nl Stoffer en blik nodig dan misschien  
- 
Op de app is het wel vaak gezellig 
- 
@harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  
- 
@harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  @glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  Denk dat Harbert gewoon mee wil doen om te winnen Kyrill  
- 
@glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @harbert_nl wil jij mijn partner zijn?  Denk dat Harbert gewoon mee wil doen om te winnen Kyrill  @dave-jansen_nl Savage hahhahaah. Die komt aan  
- 
Hahaha!!! 
- 
@harbert_nl fijn om te horen maatje! Dat is een uitstekende keuze, Jopie de BC Smijter  
 Alleen in de crewcompetitie smijt ie iig niet genoeg 
- 
@harbert_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Goedemorgen - organiseren jullie weer het duo-toernooi? Wanneer start die (ongeveer)? Begin december had ik doorgekregen. 
- 
@harbert_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Goedemorgen - organiseren jullie weer het duo-toernooi? Wanneer start die (ongeveer)? Begin december had ik doorgekregen. @waterhoen19_nl lekker onder het kerst dinner F5'en op de transferlijst :')  
- 
@waterhoen19_nl lekker onder het kerst dinner F5'en op de transferlijst :')  @glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @waterhoen19_nl lekker onder het kerst dinner F5'en op de transferlijst :')  hahaha dat doen ze toch alleen bij die mafklappers van een Goodfellas 
- 
@glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @waterhoen19_nl lekker onder het kerst dinner F5'en op de transferlijst :')  hahaha dat doen ze toch alleen bij die mafklappers van een Goodfellas @dave-jansen_nl ik vrees niet alleen bij jullie maat... Een dag niet ge F5-ed is een dag niet CL of CK gewonnen  
- 
Zal niet lang meer duren tot de volgende LFS Cup inderdaad! 
- 
Weekend! Hef die glazen!