Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Nice! Ben wel benieuwd naar de battle tussen OSM Striker Ultras en Gio's Tribute. Succes beide!
-
Er moet vooraf een tegenstander worden gezocht voordat er een competitie wordt aangemaakt. Uitleg en regels vind je in de onderstaande link:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regels
Mocht je ergens vragen over hebben hoor ik het graag
-
@estorilazi_nl
Klopt. Ik wilde eerst een competitie aanmaken voor mijn eigen crew maar kwam er pas naderhand achter dat sommigen niet konden. In de hoop de competitie vol te krijgen heb ik hier een uitnodiging geplaatst. Bedankt voor de tips, zal ik volgen
-
Crew Oranje zoekt een andere crew die met ons een crewbattle wil aangaan (deze keer moet de competitie nog gemaakt worden :D). Graag bij interesse PM richting mij of via dit bericht. BVD!
-
Vanavond beginnen met een erg nuttige ronde
-
Speeldag 2/17
-
Speeldag 4/17
-
Speeldag 6/17
-
Speeldag 11/17
-
Speeldag 13/17
-
Eindstand Gio's Tribute - OSM Strikers Ultras
-
Bedankt voor de battle Gio's Tribute. Was leuk om een keer 4 tegen 4 te hebben gespeeld. -
Congratz met de overtuigende overwinning @waterhoen19_NL
-
@waterhoen19_nl het was erg leuk! Gefeliciteerd!
-
Beste ,
Aangezien onze crew battle er op zit , zoeken wij ( Gio's Tribute ) een nieuwe tegenstander voor een Crew Batte ( 4vs4 )BVD.
Kevin
-
De battle tussen Golden Glory (Geel) vs. The OSM Tigres (Rood) is van start gegaan!
Succes @peter-osm-master_NL, @Thoadz_NL , @advovaat_NL , @Frituurpannekes_NL
-
@estorilazi_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
De battle tussen Golden Glory (Geel) vs. The OSM Tigres (Rood) is van start gegaan!
Succes @peter-osm-master_NL, @Thoadz_NL , @advovaat_NL , @Frituurpannekes_NL
Succes mannen en veel plezier
-
@kefvin-b_nl Hey Kevin! Ik zit in een beginnende crew, die graag kennismaken met de crewwereld. Ik krijg dus wel 4 managers op de been om een battle aan te gaan! Interesse? Stuur dan even een PM! (Liefst via OSM zelf: brikan555)
-
2/17
-
3/17