CrewCup: Algemene Discussietopic
- 
wanneer komt de eindstand erop? 
- 
Eindstand CrewCup 59  
- 
All time ranking CrewCup 3.0  
- 
Hoe laat worden de competities (en voor mij in het bijzonder CL) aangemaakt. Is dat standaard 20.00? 
- 
Hoe laat worden de competities (en voor mij in het bijzonder CL) aangemaakt. Is dat standaard 20.00? @santheman11_nl Yup, standaard 20 uur. Vanaf volgend seizoen starten we wel op de maandag ipv de woensdag om de weekendacties op te vangen 
- 
Klote loting voor LFS, maar we doen het ermee! Succes allen!  
- 
Succes iedereen! 
- 
Het is amper begonnen en de eerste sancties zijn alweer uitgedeeld, altijd lastig die regeltjes  Succes allemaal, have fun  
- 
Het is amper begonnen en de eerste sancties zijn alweer uitgedeeld, altijd lastig die regeltjes  Succes allemaal, have fun  @peter-osm-master_nl Leuk toch. 
- 
@peter-osm-master_nl Leuk toch. @furrax_nl Ja had die fout van jou eerder verwacht Sjan, of bewaar je hem nog even tot 23.59    
- 
@furrax_nl Ja had die fout van jou eerder verwacht Sjan, of bewaar je hem nog even tot 23.59    @peter-osm-master_nl Ik ben nu eenmaal geen osm master of is dat voor de schijn dat het in je managernaam staat? 
- 
@peter-osm-master_nl Ik ben nu eenmaal geen osm master of is dat voor de schijn dat het in je managernaam staat? @furrax_nl ja Hollands grapje was dat  
- 
Veel succes allemaal in de 60e editie van de CrewCup!  
- 
Veel succes allemaal in de 60e editie van de CrewCup!  @silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Veel succes allemaal in de 60e editie van de CrewCup!   
- 
Veel plezier en succes iedereen! 
- 
Vanavond de eerste wedstrijden. Veel plezier allemaal 
- 
Laat het maar weer een mooie spannende cc worden ! Veel plezier allemaal. 
- 
En we zijn los! Even wat statistieken van wat er in de voorbereiding is gebeurd in de EL. Teamstats (klik voor vergroting)*:  - buitenkansjes en scoutspelers worden berekend aan waardes die voortkomen uit de som aankoopbedrag / waarde.

- 
En we zijn los! Even wat statistieken van wat er in de voorbereiding is gebeurd in de EL. Teamstats (klik voor vergroting)*:  - buitenkansjes en scoutspelers worden berekend aan waardes die voortkomen uit de som aankoopbedrag / waarde.
 @vertrigo_nl Wat veel buitenkansen voor GG. Dan kun je wel verschil maken in het begin van het seizoen. Zou vaak krijg ik ze niet. 
 Is dat geluk ?
- 
Leuk deze statistieken. die mag je wat mij betreft best wekelijks gaan plaatsen