GoodFellas: Crewcompetitie
-
Helaas niet. Optimaal gespeeld naar de thuismatch van vandaag maar dan krijg je rood terwijl je netjes op normaal speelt bij een strenge scheids.
Ze mogen die simulatie wel eens aanpassen m.b.t. die snelle rode kaarten.
Heel vaak binnen de 10 minuten direct rood. Hoe vaak gebeurd dat in het echt ? -
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Norwich City (PowerShot Stef) - Leeds United (Mark_van_V)
Uitslag 0-0Carlo 3 (+3)
Kyrill 1 (+1)Ik snap even niet ik had 1-0 en Carlo 2-0 maar was 0-0? Hoezo heeft hij dan +3?
-
Birmingham City (MikevanderHilst) - Barnsley (gna gna gna)
Dave 1-1
Carlo 0-0
Alex 1-0
Kyrill 2-1 -
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Norwich City (PowerShot Stef) - Leeds United (Mark_van_V)
Uitslag 0-0Carlo 3 (+3)
Kyrill 1 (+1)Ik snap even niet ik had 1-0 en Carlo 2-0 maar was 0-0? Hoezo heeft hij dan +3?
ik had de plus 3 en plus 1 nog niet weggehaald, jullie hebben ook geen punten gehad heb hem voor de zekerheid opnieuw gepost om verwarring te voorkomen :thumbsup_tone1:
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Helaas niet. Optimaal gespeeld naar de thuismatch van vandaag maar dan krijg je rood terwijl je netjes op normaal speelt bij een strenge scheids.
Ze mogen die simulatie wel eens aanpassen m.b.t. die snelle rode kaarten.
Heel vaak binnen de 10 minuten direct rood. Hoe vaak gebeurd dat in het echt ?dit deed ik ook heel lang maar kreeg net zoveel rood als dat ik het niet deed, dus doe het nu alleen nog maar bi een scheids 5 (helemaal rood)
ik mag in ieder geval niet klagen maar gister had ik het andersom haaha dus ik sta daarin weer gelijk nu -
@Dave-Jansen_NL
Lol jij hebt hem dus ook nog eens gewoon laten staan op agressief... dan is het helemaal oneerlijk
Wat je zegt is wel een goede inderdaad.
Met deze tactiek pak ik normaliter nooit rood maar ik denk dat de engine buiten zijn sporen gaat als het teamverschil dermate groot is, dat zelfs een betere tactiek en instellingen niks meer uitmaken. -
@MikevanderHilst_NL ik denk dat de taktiek redelijk gelijk was maar doordat ik idd een beter team heb het balletje mijn kant op rolt.
oefen potje doen om het te testen Mike -
Mooie steal tegen Roy, maar 442 komt een beetje mijn neus uit. Toch maar weer wat vaker 451 haha
-
This post is deleted!
-
Dave 1-1
Carlo 0-0
Alex 1-0
Kyrill 2-1
Stef 1-1
Robbie 1-2 -
@PowerShot-Stef_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Mooie steal tegen Roy, maar 442 komt een beetje mijn neus uit. Toch maar weer wat vaker 451 haha
Vind zo kut denk je net eentje te pakken hebben qua formatie krijg je toch 0-3 op je broek door een vroege rode kaart
-
@Dave-Jansen_NL
Ik speel de oefenmatch altijd met met opstelling voor komende match dus dat heeft nu geen zin meer. Los van dat vind ik een oefenpotje morgenavond prima.
-
Lol. Zelfs met hoge doelstellingen en in thuiswedstrijden spelen mensen hier nog 451 en dergelijke. Blijf het een beperkte visie vinden.
-
Dave 1-1
Carlo 0-0
Alex 1-0
Kyrill 2-1
Stef 1-1
Robbie 1-2
Remco 0-1 -
Ik had vooraf nog even moeten vermelden dat ik een winst verwachtte tegen jou @Memphis-United_NL. Dan waren de goals bij deze statistieken naar mijn kant gevallen
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ik had vooraf nog even moeten vermelden dat ik een winst verwachtte tegen jou @Memphis-United_NL. Dan waren de goals bij deze statistieken naar mijn kant gevallen
Hahahahaha xD
-
@Rubber890_NL voorspel mij eens een zege, heb hard nodig...
-
Ben echt belabberd bezig. Moraal is ook echt kut nu. Maar snel weer winnen!