Apart subforum voor crew cafe e.d.
-
Nu wil ik niet als een zeikerd overkomen, maar vind het behoorlijk storend dat er in het subforum OSM: Het spel allerlei crew cafe's zitten. Aangezien deze vaak ook nog het actiefst zijn staan deze onderwerpen (buiten gelockte items) bijna altijd bovenaan.
Voor de meesten die niet in de betreffende crews zitten is dit niet echt boeiend.
Zou het een idee zijn een subforum op Nederlands Forum te maken: Crew Cafe en Crew Competities... -
@Bjorn2321_NL
Als je de forumtools (ongelezen topics/gevolgde en ontvolgde topics) gebruikt heb je er weinig last van. -
@Bartje-Bergkamp_NL Het gaat mij niet om het willen negeren, want wil juist ook over andere crews kunnen lezen. Echter denk ik dat het beter past in een ander subforum. Dan zou dit forum (OSM: Het spel) over onder andere Crew Cup, Crew Battles, Ideeen etc. gaan...
-
@Bjorn2321_NL Dan heb ik je verkeerd begrepen...
-
Is al meerdere malen duidelijk gemaakt dat er maar 4 forumcategorieën beschikbaar zijn voor de Nederlandse fora en dat deze indeling als de meest geschikte uit de bus kwam. Wij weten en vinden ook dat dit niet ideaal is maar we kunnen er ook niets aan doen.
-
Dan is het toch gewoon een verkeerd gekozen forum ?
Ik vind ook dat je osm profiel en forum profiel gelinkt moeten zijn.
Het forum profiel gaat nu een eigen leven leiden en dat is erg omslachtig.
Ook loop je hierdoor een hoop profilevieuws mis ( iets wat al de kop in was geslagen omdat je via de app ook al niet op iemand zijn profiel kunt kijken )
Dit komt los van mijn persoonlijke redenen zoals de flagcountervieuws, gewoon allemaal niet ten goede van de algemene populariteit van het spel.Een postcount en evt die reputatiemeter verwerken in je osm profiel is meer dan voldoende.
De aandacht moet naar de spelers en de osm statistieken. Niet naar een nieuw model van twitter wat veels te ver weg staat van het spel zelf.