The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Dag uitgesteld doordat de drukker dan een dagje vrij heeft, nu de 30e van februari
-
Heeft niks te maken met het #MeToo gebeuren hoor, absoluut niet. Dat garandeer ik
-
@Wietze-Vos_NL dit is ons openbare forum, maar je zult merken als je toegevoegd bent dat er intern meer activiteit is
-
Wat zijn jullie aan het doen in de battle? Zo is er voor ons ook weinig plezier aan te beleven? XD :')
-
Het loopt niet..., maar de beker dan weer wel..
-
@glennevire_nl We komen wel terug, we laten jullie eerst even ruiken en dan BAM
-
Hou je van darten en vind je het leuk om hier een gratis gokje mee te wagen?
Ik heb een OSM sub-poule opgericht bij scorito.
De volgende link brengt je naar het scherm waar je op de link kan klikken en mee kan doen doen.
Registreren is wel nodig als je nog geen account hebt, maar alles is geheel gratis.https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/25915/wk-darts-2018-scorito/9
-
@glennevire_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Wat zijn jullie aan het doen in de battle? Zo is er voor ons ook weinig plezier aan te beleven? XD :')
Een en al drama.
-
Ook hebben wij nu een facebook pagina.
-
Speciaal voor onze volgers ook hier de oproep om lid te worden :d
@rcjdr_nl165 said in Zoekt crew / nieuwe leden:
** Wij van The OSM Tigers zijn ook weer op zoek naar een nieuw lid! **
Wat we van je verwachten:
- Actief deelnemen op ons crewforum! (We willen graag een gezellig actief crewforum behouden)
- Actief managen
- Deelnemen aan crew activiteitenBij interesse graag mij even een berichtje sturen met daarin wat meer info. (Leeftijd, wat over jezelf, motivatie, ervaring, etc.)
-
Wie wil er nou niet chillen in de jungle
-
@rcjdr_nl165 Het is nu wel Uber rustig in de Jungle
-
Is Ruud nogsteeds spoorloos? Misschien is die wel opgegeten door een tijger?
-
@furrax_nl of jij hebt hem ontvoerd!
-
@glennevire_nl In ruil voor BC?
-
@furrax_nl idd nooit meer wat gehoor van ruud. Voor hoeveel BC's is hij ontvoerd?
-
@frituurpannekes_nl 100000.
-
Geen idee waar Ruud uit hangt, waarschijnlijk ergens in een stukje jungle met wat minder bereik
-
Hier jonge Nee ben aan het herstellen en al.. lang verhaal
-
Is de crewupdate live gegaan?
Wat is er inhoudelijk veranderd? Vind er wat ik zo zie niets aan eerlijk gezegd