CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Handelsstats update EL:
-
Flinke spanning in de CL
-
Tering wat trekken die seizoen lang
-
Spannend hoor
-
Een knappe prestatie van Art of Soccer om in twee seizoenen van de Eredivisie naar de Champions League door te stromen, petje af! Ik ben benieuwd of jullie je daar een beetje kunnen meten met de gevestigde orde.
-
Bij JR is het andersom.
-
@gna-gna-gna_nl niet tevreden,geen uitnodiging gekregen ondanks inschrijving
-
We hebben inderdaad 2 top seizoenen gehad en dit keer geen fouten gemaakt want ons er voor 2 keer promotie had gekost.
We hopen dat we enige tegenstand kunnen bieden aankomend seizoen!
-
Goed bezig idd
-
Wel grappig om te zien dat Art of Soccer keurig 1e word in de EL met dezelfde moeilijke loting die Imperium, in de CL de das om heeft gedaan.
En dat The OSM Tigers laatste worden met dezelfde teams waarmee wij in de CL kampioen lijken te worden. De algehele stand qua teamsgroepen is precies omgekeerd in deze twee leagues : p -
AOS speelt wel echt een topseizoen in de EL ja! Ik weet niet of het competitiecoefficient al meegenomen is in de tussenstand en of alle eindscores in een ranglijst worden gegooid, anders kan AOS zomaar de crewcup winnen vanuit de EL?
Overigens denk ik niet dat er hele grote verschillen in de loting zitten. Per plek kan je dat wel tegen elkaar wegstrepen. Sterker nog, ik denk dat het pakket met Napoli, Sampdoria, Udinese en Cagliari best gunstig is.
Speltechnisch wel vreemd dat Milan met een hoge teamwaarde en in elke linie goed trainbare spelers slechts DS 4 heeft, in RL zou het zeker wel een realistische doelstelling zijn. Maar zo heb je in elke competitie wel een chill team. (PSG in Frankrijk bijvoorbeeld)
-
Die verschillen zijn ook klein hoor. Eerlijker dan dit kan niet maar viel me op dat het precies tegenovergesteld is in deze leagues.
-
gefeliciteerd kanarifuglene, mooi gedaan
-
Gefeliciteerd met de CC winst Kanarifuglene
-
Gefeliciteerd KL en AoS
-
Gefeliciteerd Kanaries
-
Gefeliciteerd KL. Eerlijk is eerlijk, ik had niet verwacht dat jullie dit nog voor elkaar zouden krijgen! GF kort voor het eind nog af en toe de eerste plek gehad in de tussenstand, en uiteindelijk slechts vierde. En Imperium degradeert kansloos na de CC winst in de vorige editie. Wanbeleid
-
Daar sluit ik me bij aan. Knap van KL, ook ik had het niet meer van KL verwacht na het stoppen van een aantal toppers. Gewoon de terechte kampioen met @MikevanderHilst_NL @McWilliam_NL en the Skippy die allemaal een prima seizoen hebben gespeeld.
Overigens ook knap hoe @Braamsie_NL altijd weer een goed seizoen neer weer te zetten.
@Robbiebb_NL
Dus het is niet mogelijk om de CC te winnen vanuit de CL? Want AOS heeft de hoogste score... Ondanks die score eindigen ze dus 6e?Haha idd @vinnievuik_NL. Wij hadden ons met LFS al neergelegd bij plek 4, in de eindstand gaan we er toch nog voorbij. Vooral sneu voor @jelle_nijhof_NL. Heel goed bouwen en vrijwel het hele seizoen ver boven DS staan en dan op de slotronde je DS missen...
Hoewel we er met LFS weinig mee opschieten ben wel tevreden met mijn eigen seizoen. Uiteindelijk vrij comfortabel kampioen met Roma, een team waar we in eerste instantie toch niet zo blij mee waren. Volgend seizoen gaan we er weer alles aan doen om eindelijk eens de CC te winnen op 3.0. Al zal dat niet meevallen.
-
@glennevire_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd KL en AoS
top seizoenen boys, vooral heel erg knap van KL.
wat een drama seizoen van mij ben ook blij voor het eerst in me carriere dat het voorbij is, wat een struggle zeg.
volgende editie dan maar vlammen.AOS komt er dan bij zal weer een heerlijk gevecht worden, was een leuk seizoen waar alles dicht op elkaar lag
-
Weet iemand hoe lang het geleden is dat Art of soccer CL speelde?
Ik vrees 5 jaar of meer.