Competitie Zoeken
-
@tomruitenbeek_nl Ja we hebben nu 16 deelnemers als jij mee doet
-
Nieuwe competitie gestart in Hong Kong! https://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/4260384
-
Land : Portugal
League Naam : Portugal
Speeldag : Voorbereidingsdag 1 -
Iemand ervaring in 3e divisie b. Welke club het beste is om mee te managen?
-
Land: Nederland 1
League Naam: Eredivisie 2017/18
Speeldag: Voorbereidingsdag 1Op het moment o.a. PSV, AZ, Vitesse vrij.
-
hallo, is er iemand die vanavond een nieuwe competitie in belgie gaat beginnen?
Zo ja, nodig me aub uit. -
Land : Nederland
League Naam : Eredivisie 2017/18
Speeldag : 0Op Ajax en Feyenoord na, zijn alle clubs nog beschikbaar. 10-11-2017 begint speelronde 1. Wil je joinen en dus een grote kans hebben om doelstelling 1 team PSV te managen? Join dan snel. Stuur een aanvraag en ik laat je toe.
-
Land: Frankrijk
League naam: [-FRANCE-]
Speeldag: 0Vanavond begint mijn competitie in Frankrijk.
Iedereen is welkom, alleen zal je het zonder clubkas-compensatie en transfers moeten doen.Hopelijk tot vanavond!
-
Frankrijk
[-FRANCE-]
Voorbereidingsdag 3Alleen PSG en Bordeaux zijn bezet.
-
Land: Nederland
League naam: The Dank Memes Cup
Speeldag: Voorbereidingsdag 4 (nog ruim 80 uur te gaan tot begin competitie)Alle instellingen staan aan, iedereen is welkom
PSV, Feyenoord en Ajax zijn nog open, alleen VVV, ADO, AZ en NAC zijn al gekozen
-
Land: Georgie
League Naam: ch1LLWAVE 31
Speeldag: voorbereiding dag 4
nog 3 teams beschikbaar kom er gerust bij -
Zondag avond 3 december start onze voorbereiding van de 2e Red Star crew competitie.
Hij gaat plaats vinden in Italië.
De 1e voorbereidingsdag stromen onze eigen managers binnen
Vanaf de 2e voorbereidingsdag is er de mogelijkheid voor gastspelers om mee te gaan doen.
Voor info en opgave kan je me bereiken via pb -
@pondboy_nl check je pm
-
Land : Australië
League Naam : Woubrugse Liga.
Speeldag : Voorbereidingsdag 3. Kan hem niet open gooien omdat ik iets met die clubkas heb uitgezet. -
@brikan555_nl Nog 8 teams vrij, alleen beide DS9 bezet!
-
Land: Spanje
Naam: ADP-LeagueCompetitie start vanavond en er zijn nog 15 teams vrij.
-
Land : Equador
League Naam : Blademaster Z 2.0
Speeldag : 1e wedstrijddag 16 januari
Moderator : Masami Ali -
Vannacht vriendencompetitie opgezet in Engeland. Kom er gerust bij! pb dan maar even
-
Morgenavond heb ik weer een slot vrij en ik heb geen idee welk team of divisie ik wil gaan doen, heeft iemand een leuk idee? Een uitdaging is welkom!
-
De crew 'The OSM Masters' wil graag een aparte competitie starten! Daarin willen we graag spelers de kans geven om tegen even goede spelers te spelen op OSM. Wil je meedoen dan moet aan één van de volgende voorwaarden voldaan worden:
-Minimaal 40000 managerpunten
-Zit je in een crew dan heeft de crew een gemiddelde van 70000 managerpunten
-In de competitie mag maximaal 3 spelers van een crew deelnemen
-Het crewlevel moet debutanten, trainers of vedetten zijnDaarnaast mag je uit de onderstaande competities kiezen in welke competitie je wilt spelen:
-Nederland (maximaal 18 spelers)
-Engeland (maximaal 20 spelers)
-Duitsland (maximaal 18 spelers)
-Spanje (maximaal 20 spelers)
-Italië (maximaal 20 spelers)Dus wil je meedoen? Zet in de reactie of DM mij @marcelenpatrick14 hoeveel managerpunten je hebt, of je in een crew zit (welke crew) en in welke competitie je graag wilt spelen.