Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@glennevire_nl Push melding? @tomruitenbeek_nl yep maat. Paar weken geleden kreeg iedereen op osm push melding bij t inloggen voor lfs cup :') 
- 
@tomruitenbeek_nl yep maat. Paar weken geleden kreeg iedereen op osm push melding bij t inloggen voor lfs cup :') @glennevire_nl Oh ja klopt, samenwerking met GB ofzo. Maarja krijg je al die noobs erbij 
- 
Ik bedoel super goed initiatief Reinier! 
- 
Ik bedoel super goed initiatief Reinier! @tomruitenbeek_nl :') :') 
- 
Niemand. 
- 
De barman is Remco. 
- 
@appiel_nl Appie!!!!  
- 
 Tast toe heren :thumbsup_tone1: 
- 
De barman is Remco. @christiano-mengelaldo_nl Ik doe al genoeg om deze kroe een beetje draaiende te houden herr kommissar  
- 
Waarom heet deze kroeg niet Looking for Shots? 
- 
Waarom heet deze kroeg niet Looking for Shots? Wie is Appie??? 
- 
Appie de Marokkaan. 
- 
Appie die nooit naar DTC wou komen  
- 
Appie die nooit naar DTC wou komen  @rubber890_nl bedoel je die dude van KL met die lekkere wijven altijd als avatar? 
- 
Appie die nooit naar DTC wou komen  @rubber890_nl domste keuze ooit  
- 
Zijn beste jaren had hij in JR. 
- 
@rubber890_nl bedoel je die dude van KL met die lekkere wijven altijd als avatar? @glennevire_nl Zo kun je hem ook omschrijven  
- 
@rubber890_nl domste keuze ooit  @appiel_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @rubber890_nl domste keuze ooit  Wel fijn dat je intussen tot dat inzicht bent gekomen  
- 
@appiel_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @rubber890_nl domste keuze ooit  Wel fijn dat je intussen tot dat inzicht bent gekomen  @rubber890_nl het is miss nog niet te laat