CrewCup 61: Loting Eredivisie B
-
@thoadz_nl Even een pm sturen via osm, dat word meestal sneller gelezen
-
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen, dat wordt een restart.
-
Kan iemand even tijdig aangeven wanneer de restart is. Vanmorgen zaten er 7 managers niet in.
-
@rcjdr_nl165 gaat weer lekker dus.... Heb je nog bericht van die gast gekregen
-
Hoi allemaal,
Ik heb gisteravond de uitnodigingen eruit gedaan, bij een aantal managers kwam er een foutmelding. Hierop heb ik deze managers een PM gestuurd met daarin de vraag of zij zelf konden zoeken naar de competitie (de competitienaam heb ik vrijwel direct veranderd naar CrewCup 61: Eredivisie B ). Naar mijn idee heb ik hierop goed gehandeld. Omdat ik een vrij drukke baan heb, heb ik helaas niet 24/7 de tijd om uitnodigingen te accepteren. Mocht er een restart gemaakt willen worden, dan sta ik hiervoor ook open.
Maar heel eerlijk heb je natuurlijk gewoon nog 35+ rondes om je team te versterkenIk hoor graag van de organisatie wat er verder gedaan moet worden.
Excuses voor het ongemak van mijn kant.
-
@tdogg19_nl Dat is natuurlijk een beetje krom. Als moderator zou je iedereen tegelijk een uitnodiging moeten hebben gestuurd. In mijn ogen had je dit gisteravond direct aan moeten geven hier en in een PM naar de organisatie.
En daarnaast is het absurd om dan maar de managers een berichtje te doen met, als je vraagt om te joinen zal ik je toe laten wanneer mij dit uitkomt..
Volgensmij werkt dit niet zo en is dit compleet het tegenovergestelde van eerlijk. Daarnaast heb je nog heel veel rondes om je team te versterken. Maar het is gewoon een feit dat je in de voorbereiding beter verkoopt dan in het reguliere seizoen. Daarnaast zijn al snel de 'toppers' gescout, waar de niet uitgenodigde managers geen eens kans op hebben gekregen.
Ik hoop niet dat dit in de doofpot gestopt gaat worden maar dat er enige actie ondernomen gaat worden. Gaan we gewoon door? Heeft het nut om BC's uit te geven? Best wel lastig wat ik als deelnemer nu moet verwachten..
-
@thoadz_nl said in CrewCup 61: Loting Eredivisie B:
@tdogg19_nl Dat is natuurlijk een beetje krom. Als moderator zou je iedereen tegelijk een uitnodiging moeten hebben gestuurd. In mijn ogen had je dit gisteravond direct aan moeten geven hier en in een PM naar de organisatie.
En daarnaast is het absurd om dan maar de managers een berichtje te doen met, als je vraagt om te joinen zal ik je toe laten wanneer mij dit uitkomt..
Volgensmij werkt dit niet zo en is dit compleet het tegenovergestelde van eerlijk. Daarnaast heb je nog heel veel rondes om je team te versterken. Maar het is gewoon een feit dat je in de voorbereiding beter verkoopt dan in het reguliere seizoen. Daarnaast zijn al snel de 'toppers' gescout, waar de niet uitgenodigde managers geen eens kans op hebben gekregen.
Ik hoop niet dat dit in de doofpot gestopt gaat worden maar dat er enige actie ondernomen gaat worden. Gaan we gewoon door? Heeft het nut om BC's uit te geven? Best wel lastig wat ik als deelnemer nu moet verwachten..
Ik heb het vrijwel direct bij @Robbiebb_NL aangegeven. Klopt inderdaad dat ik dat niet hier op het forum heb gedaan. Feit blijft ook dat ik het moderatorschap voor de eerste keer toegewezen heb gekregen en niet precies weet hoe of wat. Zoals aangegeven heb ik ook niet alle tijd van de wereld om in dit spelletje - ja dat blijft het uiteindelijk wel gewoon - te steken. Mijn prioriteit lag gisteravond bij een huisbezichtiging. Ik had misschien aan moeten geven dat ik niet in staat was om in te loggen op mijn computer en dat ik het via de app zou doen. Ik was me niet bewust van de mogelijke foutmeldingen bij het uitnodigen, anders had iedereen gewoon de uitnodiging op hetzelfde moment gehad.
Ik heb ook geen idee of we gewoon hiermee doorgaan of dat we een nieuwe competitie starten, dat is verder aan de organisatie.
-
@tdogg19_nl Het is ook niet een beschuldiging naar jou, dat je het spelletje moet nemen alsof het je leven is. Maar ik had toch iets meer verwacht van, dan dus de organisatie, dat het goed geregeld zou worden..
Ik hoop dat de organisatie het snel op pakt. Op deze manier hou ik er zelf en mijn crewgenoten er weinig schik in hebben. Heb zelf nog niet rete veel ervaring met de CrewCup maar het is al wel de 2e keer dat het 'fout' gaat..
-
Had je ook gewoon op voorhand kunnen zeggen dat je niet veel tijd ervoor ging hebben, dan had er sowieso paar dingen vermeden kunnen worden...
De managers van men crew zijn direct beginnen scouten en hebben al gekocht.. bij een restart mogen die daar toch compensatie verwachten voor hun ingeleverde BC's??
-
Dat had inderdaad gekund. Ik heb er wel tijd voor gehad om iedereen uit te nodigen, maar dat kon wel alleen via de app. Laat dáár nou net het probleem hebben gezeten, maar dat wist ik natuurlijk ook niet op voorhand. Anders had ik dat wel aangegeven zoals jij zegt.
Maar ik ben een beetje klaar met die (directe of indirecte) wijzende vingers van iedereen. Zoals ik aangaf, voor mij was het de eerste keer dat ik mensen moest uitnodigen en dat deze foutmelding zich voordeed. Ik heb dit direct aangegeven bij @Robbiebb_NL en heb de PM's eruit gedaan. Ik heb dan naar mijn idee genoeg gedaan en wil niet achteraf aangewezen worden als boeman. Ik baal er zelf ook van dat ik niet iedereen tegelijk kon uitnodigen. -
Ja, oneerlijk voor diegene die er nog niet inzitten, maar ook oneerlijk voor diegene die er al inzitten. Wij hebben al gescout, hebben al BC gebruikt.
Ik zou graag weten of die restart er komt of niet, en of wij onze BC terug krijgen of niet? Er moet zoiezo een compensatie komen, op gelijk welke manier, om de spelers die nu al in competitie zitten te vergoeden.
Ik vind het persoonlijk niet tdogg zijn schuld, maar vanaf het begin is de organisatie al fout gelopen (een crew schrijft spelers in zonder dat die in de crew zitten), (te laat gestart bij de meeste CC's) en nu dit.
-
Mogelijkheid is wel nog laten doorgaan en diegenen die er al inzitten een dag geen transfers laten doen...
-
@alfonzso_nl192 ik zat er pas vanmorgen in,dus heb ook ronde's gemist.
-
Remake Ere Divisie B
Vanavond 20.00
Moderator: @Thoadz_nl -
Bij ons ook al scouts de deur uit.
Nou goed, tweede kans: iedereen een fijne CC toegewenst!
-
BC's worden teruggeleverd?
-
@brikan555_nl said in CrewCup 61: Loting Eredivisie B:
@alfonzso_nl192 said in CrewCup 61: Loting Eredivisie B:
luuk468 en daanwbz zitten beiden niet eens in de crew.
Shit, de naam is luuk moura. En Daan komt er zsm bij.
Waar is daan?
-
@Robbiebb_NL
Hier is de foutmelding waar k het over had -
Volgens mij gaan we met 1 bot team zitten. Geen spoort van Daan bij WouBrugge