Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Appie die nooit naar DTC wou komen  @rubber890_nl bedoel je die dude van KL met die lekkere wijven altijd als avatar? 
- 
Appie die nooit naar DTC wou komen  @rubber890_nl domste keuze ooit  
- 
Zijn beste jaren had hij in JR. 
- 
@rubber890_nl bedoel je die dude van KL met die lekkere wijven altijd als avatar? @glennevire_nl Zo kun je hem ook omschrijven  
- 
@rubber890_nl domste keuze ooit  @appiel_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @rubber890_nl domste keuze ooit  Wel fijn dat je intussen tot dat inzicht bent gekomen  
- 
@appiel_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @rubber890_nl domste keuze ooit  Wel fijn dat je intussen tot dat inzicht bent gekomen  @rubber890_nl het is miss nog niet te laat  
- 
@rubber890_nl het is miss nog niet te laat  @maricja_nl DTC bestaat nog.. Even het stof eraf blazen en we kunnen weer  
- 
@maricja_nl DTC bestaat nog.. Even het stof eraf blazen en we kunnen weer  @rubber890_nl nou, daar heb je wel wat meer voor nodig. Stof zit helemaal vastgeplakt, als de ruimte achter de koelkast waar je 1 keer in de 2 jaar schoonmaakt bijvoorbeeld 
- 
@rubber890_nl nou, daar heb je wel wat meer voor nodig. Stof zit helemaal vastgeplakt, als de ruimte achter de koelkast waar je 1 keer in de 2 jaar schoonmaakt bijvoorbeeld @meneer-speksnijder_nl Dat is dan wel heel erg veel stof  Of @Rubber890_NL heeft hele goede blaasspieren Of @Rubber890_NL heeft hele goede blaasspieren
- 
@kippy-v_nl Grupo Contra Sfera dat later werd gewijzigd in Living on Passion.  
- 
Toen was OSM nog leuk en stelden crews iets voor. Nu allemaal weg... 
- 
Appie kom JR jonge! 
- 
Appie kom JR jonge! @furrax_nl :') :') 
- 
@furrax_nl :') :') @glennevire_nl  
- 
Pfff ben nog dronken van het vieren van het winnen van de CK  
- 
Je hebt ook -5 reputatie @kippy-V_NL 
- 
@kippy-v_nl Zeker weten!  Het is maar een spelletje maar ik heb echt heimwee naar die tijd! Het is maar een spelletje maar ik heb echt heimwee naar die tijd!
- 
@genious18_nl maak je een grap? Al 3 jaar niet meer ofzo 
- 
@genious18_nl maak je een grap? Al 3 jaar niet meer ofzo @glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @genious18_nl maak je een grap? Al 3 jaar niet meer ofzo Jep, als je mij inlijft is de crew ten dode opgeschreven. En toch bestaat ie nog, al is daar alles mee gezegd haha.