LFS-Cup Discussietopic
-
Weet niet of Robbiebb eindstand van groep 4 al heeft gepost maar ziet er ongeveer zo uit, 2 teams die door gaan zijn wel zeker.
Super Saiyans --> plaats 1 en 2 = 1,5
The Stepdads, --> plaats 3 en 4 = 3,5
Tapestry, --> plaats 5 en 9 = 7
FTB O'Clock --> plaats 6 en 8 = 7
twei flapn, --> plaats 7 en 10 = 8,5
Aupa Atléti --> beide ontslag = DNF -
************************ MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELIING *************************
De volgende ronde van de LFS Cup zal starten op maandag 12 februari!
-
@noekyx_nl Maandag 12 februari begint de volgende ronde. Kan iedereen even bijkomen van de eerste ronde en het geeft de organisatie de tijd om alles op een rijtje te zetten.
-
Uhm, kleine vraagje. Kan poule 1 nog gepost worden? ga er wel vanuit dat we door zijn maar toch even voor de zekerheid
-
@frituurpannekes_nl
moet je aan uw modernator van uw poule vragen hé, stuur hem een pm. -
Start maandag 12-02 de eerste match of krijgen we dan pas onze ploegen?
-
Is er al meer geweten ondertussen of is er een ander topic geopend dat ik gemist heb?
-
Guys, we are all waiting for a week already for the news about the tournament, which begins very soon.
-
I just returned from a holiday, I will make arrangements today
-
Get ready for tonight!!
-
Invites voor groep 6 zijn eruit!!!
-
Groep 1 is eruit.
-
Groep 2 is uitgenodigd
-
Transfer gedaan binnen 3 uur nadat de comp is gemaakt.
Begint weer lekker zo bij ons, het gaat om manager: BroH_FabnRegels LFS-Cup: puntje 5
- Als de competitie is aangemaakt, mogen er de eerste drie uur geen aankopen plaatsvinden. Gebeurd dit wel, is het 50 strafpunten per speler.
Moderator ook vast ingelicht
-
@Erbison-Pereira-87_NL en Daniel gante zijn op de blacklist gekomen voor het niet komen opdagen in de tweede ronde.
Er is nog een plek voor een koppel in groep A, deze plek is open tot 18:00. Mocht je nog mee willen spelen met je partner, meld je dan bij mij. Om 18:00 kijk ik wie van ronde 1 de hoogste ranking had.
-
Ik zoek nog steeds een vervangend koppel! meld je snel aan.
-
@dave-jansen_nl
A very good overview
-
Sheet will come soon!
-
Wij hebben 2 cpu teams in de poule. Wordt daarop gecontroleerd of er teams zijn die tegen ze oefenen?