Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
LFS zoekt nog steeds een crew om mee te battelen
-
Eindstand
Crew8, @Kefvin-B_NL en consorten, thanks voor de battle. Congratz met de beker. Het was helaas niet heel lang spannend in de battle, maar hoop dat jullie wat opgestoken hebben voor de volgende keer
-
Het kan inderdaad zijn dat de doelstellingen niet kloppen. Wat Dave zegt is juist en ook toegestaan als beide crews het hierover eens zijn.
Verder kunnen wij als organisator (zoals aangegeven in dat topic) ten allen tijden een eerlijke teamverdeling maken voor jullie, mocht je er niet zeker van zijn dat de huidige teamverdelingen in dat topic kloppen.
-
@estorilazi_nl thx! Dat hebben we zeker ja. Gefeliciteerd!
-
@estorilazi_nl Dat hebben we zeker ja. Gefeliciteerd!
-
@estorilazi_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Congratz!
Vooral op de laatste paar speeldagen en de onderlinge gelijke spelen hebben we veel laten liggen.
Normaal een goede eigenschap om niet te verliezen, nu gaven jullie de battle weg met jullie onderlinge gelijke spelen. Waardoor wij het vrij simpel uit konden spelen.
Nog bedankt voor de leuke battle -
Wij zoeken een crew om me te battelen. start op 2 April.
-
Gaat zo'n crewbattle nog of moeten we hier ook effe een pauze mee inlassen, vanwege de crewupdate die er gaat komen?
-
Nee crewbattle kan nog
-
Is het mogelijk om 2 battles tegelijk te spelen? Heb genoeg managers om te laten spelen en er is wel wat vraag achter bij ons...
-
@alfonzso_nl192 ja dat kan
-
Jup. Hebben wij ook gedaan tegen jullie / GoodFellas. Om iedereen tevreden te houden in zo'n grote crew
-
en hoe gaat dat dan in zijn werking? qua punten
-
Je krijgt gewoon de (min)punten toegewezen die je normaal ook krijgt.
-
@estorilazi_nl Ik bedoel maar, als je op de ranglijst op 882pntn fzo staat, dat is waarmee je begint met een battle. Als je dan 2 battles speelt, dan start je beiden met die 882pntn? en dan van de 2 resultaten op het einde van de competitie. die worden dan gebruikt voor de ranking neem ik aan?
Of nog eentje, wat als je aan het einde van de maand een battle begint en eentje aan het begin van de maand erop. Welke punten gebruik je dan om mee te starten?
-
Crew 8 zoekt nog een tegenstander voor 4vs4/5vs5
-
In de sheet 1000 laten staan, zo bereken ik de scores van alle uitslagen.
-
Ben nu wel beetje in de war ivm de crew battle. Ik veronderstel als we een battle willen spelen dat we het op de oude manier blijven doen en dat die van OSM hier niet gelden?
Vraag is ook hoelang deze gaat blijven bestaan... (Ik vind dit systeem ook veel leuker hoor trouwens )
-
Deze blijven voorlopig ook nog bestaan. Is toch een totaal andere manier van battelen.
Dus nee, ze tellen niet mee voor de ranking van deze battles
-
- Aankomende battle: Looking For Silverware vs Old Glory
- Land: Belgie 2
- Startdatum wordt nu besproken.