Release Crews
-
@vertrigo_nl Natuurlijk kan dat. Waarom zouden we accounts verwijderen? Dat, naast het punt dat het nog niet op de agenda staat om de werelden samen te voegen.
-
@alfonzso_nl192 De crew ranking zit nog niet in de eerste versie. Later zullen we een systeem toevoegen waar je door verschillende divisies kan ranken.
-
@harry-poon We horen zo nu en dan dat bepaalde dingen niet mogelijk zouden zijn, terwijl de werelden samenvoegen toch complexer is dan veel van dat andere. Sarcastisch bedoelt dus, want natuurlijk is ook dat mogelijk.
Iets anders. Maakte al gebruik van de beta versie, deze al eerder verwijderd en de normale app geïnstalleerd. Het competitieoverzicht ziet er bij mij (iOS) als volgt uit:
Bij een crewgenoot met android als volgt:
Betreft beiden een crewcompetitie welke niet via crews is aangemaakt. Waarom dit verschil? Wil zelf ook wel dat van de crews zien op iOS.
Dacht ik slim te zijn om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu crasht de app iedere keer bij het opstarten, ook met een harde reset van mijn telefoon.
-
@vertrigo_nl Heb je al geprobeerd om je app helemaal te verwijderen en opnieuw te downloaden uit de App Store? Ook op iOS zie je die zogenaamde 'tags' namelijk!
-
@harry-poon ik zie op iOS ook die tags niet, ook vanalles aangedaan, maar krijg ze niet te zien
-
Ik begrijp dat het nieuwe battlesysteem alleen competities ondersteunt waarin alle opties (timers versnellen, clubkascompensatie, trainingskampen etc.) aanstaan. Dat heeft natuurlijk niets meer met battelen te maken. De enige vraag is wie er de meeste BC’s doorheen jast in een tijdsbestek van 10 wedstrijden.
-
@harry-poon said in Release Crews:
@vertrigo_nl Heb je al geprobeerd om je app helemaal te verwijderen en opnieuw te downloaden uit de App Store? Ook op iOS zie je die zogenaamde 'tags' namelijk!
Dacht ik slim te zijn om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren.
Had ik gedaan inderdaad Heb uiteindelijk bij de instellingen de switch van automatisch inloggen even uitgezet en toen werkte die (gelukkig) weer.
-
@vertrigo_nl Ah top! De tags verschijnen wel alleen bij Battles tot nu toe. Misschien dat we dat later nog uitbreiden naar gewone competities op iOS.
-
@fc-kuijf_nl Klopt, foutje van mij. Is alleen te zien bij Battles, later misschien ook in normale leagues.
-
@memphis-united_nl Dat valt reuze mee gelukkig. Er is maar een heel klein % spelers wat daadwerkelijk Boss Coins aanschaft. Daarnaast kan je met teamwork een heel eind komen in een battle, tegen welke tegenstander dan ook.
-
@harry-poon Dat begrijp ik. Maar voor intense competities zoals het CK is dit battlesysteem natuurlijk totaal ongeschikt, waardoor de fanatiekelingen nog steeds via reguliere competities moeten battelen. Dat is zonde, zeker omdat juist deze groep vertegenwoordigd is in crews.
-
@memphis-united_nl Daar heb je gelijk in. Het is ook een lastige kwestie, aan de ene kant wil je Crews juist voor veel meer mensen interessant maken door het zo basic mogelijk op te zetten. Aan de andere kant wil je fanatieke spelers faciliteren. En dan kom je ergens tussenin uit.
-
@harry-poon said in Release Crews:
@memphis-united_nl Dat valt reuze mee gelukkig. Er is maar een heel klein % spelers wat daadwerkelijk Boss Coins aanschaft. Daarnaast kan je met teamwork een heel eind komen in een battle, tegen welke tegenstander dan ook.
Behalve de betere spelers, op topniveau word er wel degelijk bc aangeschaft. En daar kan geen enkel teamwork tegen op.
Weer een typisch iets voor gb om dit niet meer mogelijk te maken -
@harry-poon Nou dit noem ik niet bepaald tussenin..
Ik vind het overigens ook jammer dat het niet mogelijk is om zelf een tegenstander uit te zoeken. In plaats daarvan word je automatisch aan een andere crew gekoppeld via een matchingsysteem. Misschien is het een idee om naast het matchingsysteem de optie toe te voegen om zelf een bepaalde crew uit te dagen, en dat je dan ook geavanceerde competitie-instellingen overeen kunt komen met die betreffende crew? Ik zie veel potentie in deze update, maar op deze manier hebben de echt actieve crews er eigenlijk helemaal niets aan.
-
@memphis-united_nl Goed punt. Uiteindelijk is dit de basisversie en kunnen we altijd uitbreiden met bijv beperkte advanced tools of specifieke crews uitdagen. We willen echter ook een ranking bouwen (en dan is uitdagen weer minder interessant), daarnaast is het moeilijker matchmaken als je verschillende advanced tools hebt aangepast (minder dan 1% van de OSM competities heeft aangepaste tools).
-
Trouwens wanneer gaan ze de crews die pas gestart zijn en niet eens 6 leden hebben en hoge rank krijgen stopzetten? Sommigen staan top 50 en hoger... Slaat nergens op tegenover de crews die jaren gewerkt hebben om de top te bereiken. Terug naar minimum 6 leden of geen crew.
-
@furrax_nl said in Release Crews:
Trouwens wanneer gaan ze de crews die pas gestart zijn en niet eens 6 leden hebben en hoge rank krijgen stopzetten? Sommigen staan top 50 en hoger... Slaat nergens op tegenover de crews die jaren gewerkt hebben om de top te bereiken. Terug naar minimum 6 leden of geen crew.
Zie dus dit topic: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/28637/crews-3-0-ledenaantal
-
Zeer waarschijnlijk is de volgende update de nieuwe Ranking. Dan gaat het niet meer om managerpunten en is dit niet meer van toepassing.
-
@harry-poon waarom zou je het überhaupt samenvoegen?
-
@triple-444_nl Wat precies samenvoegen?