Azzurri: Café
-
@FC-Eddie_NL Dank je Eddie!
-
@Icarus90_NL said in Azzurri: Café:
@Wimpy1996_NL Smaak verschilt
ik vind Pepe echt beest de afgelopen tijd
vooral op het EKmaarja, een verdediger als voetballer van t jaar. dat gebeurd niet gauw
-
Ik ben gewoon geen Ronaldo fan
-
@Icarus90_NL said in Azzurri: Café:
Ik ben gewoon geen Ronaldo fan
ik wel!
zeer knap wat hij doet,
en vooral hoe veel hij er voor doet
Messi heeft veel meer talent. -
Nou iedereen inderdaad zijn smaak, Ronaldo heeft een uitstraling die niet misstaan zou in een *** cafe
-
Middag allemaal
-
Middag Joost. Niks tegen Ronaldo hè
-
@Memphis-United_NL Qua doen een laten mag ik hem niet, qua voetballer doet hij het knap goed?
-
@Icarus90_NL Ik mag Real en Barcelona niet
-
@Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café:
@Icarus90_NL Ik mag Real en Barcelona niet
zo kan t natuurlijk ook nog
-
#HalaMadrid
-
@Furrax_NL ben jij Madrid fan?
-
@Icarus90_NL Ja. Al 14 jaar.
-
-
@Wimpy1996_NL Fittie?????
-
@Icarus90_NL hebben jullie oke met Letland voor de battle. Start 4 Januari. Daar zijn verschillen tussen teams per helft maximaal maar paar ton. En beide ds1 hebben tenminste echt meer waarde ten koste van andere lagere DS
-
@Glennevire_NL Dat heb je mooi gecopied paste uit ons gesprek.. Maar ik sluit me aan bij Letland! Wat denken jullie heren?
-
Ik ben trouwens ook geen tegenstander van het verlagen van het aantal TK's naar 2 of zelfs 0. In zo'n korte competitie is 4 wel erg veel en daardoor ook heel erg voorspelbaar. En het is daardoor eigenlijk ook zonde van de vele boss coins..
Is dit voor jullie bespreekbaar? Dit zouden we alleen kunnen aanpassen als iedereen het er unaniem over eens is. Anders gelden de normale regels natuurlijk.
-
@Mark_van_V_NL Best wel koud...
-