Art of Soccer: Café
-
-
@A-touch-of-magic_NL Helaas zit ik al 10 jaar met je opgescheept
-
@Furrax_NL said in Art of Soccer: Café:
@Dave-Jansen_NL Staat gewoon al jaren op de eerste pagina van de crewranking.
Ook pas zo'n 10 jaar ja...
-
@A-touch-of-magic_NL Precies!
-
@Dave-Jansen_NL Noob!
-
Het is overleven. Zijn al wat crews omgevallen en maar een paar zijn echt actief met een man of 10.
-
@gishes_NL Het is allemaal kapot. Na 5 min op de fora ben ik alweer uitgelogd. Forum op de app hoeft er voor mij niet meer te komen.
-
@Furrax_NL Ja, begrijp ik. Wij hebben intern nog wel een paar leuke topics, maar daar kan niemand bij.
En aangezien we maar met 5 actieve managers zijn..... -
@gishes_NL Je had veel eerder moeten zoeken achter actieve managers.
-
@Furrax_NL said in Art of Soccer: Café:
@gishes_NL Je had veel eerder moeten zoeken achter actieve managers.
Wij hebben nu éénmaal bepaalde standaarden.
Wij hechten veel belang aan actieve managers die regelmatig posten en die vind je nu niet gemakkelijk.Ons laatste lid heeft 1 week meegepost en sindsdien is het de grote stilte.
Als er iemand bij wil komen dan mag dat altijd maar niet om de hoop te vullen.Wij zullen wel overleven op onze manier of gezamelijk ten onder gaan.
-
@A-touch-of-magic_NL Dat snap ik wel hoor maar soms moet je afwijken van jullie eigen manier.
-
@A-touch-of-magic_NL En voor zover ik weet hebben jullie zelden gepost in het crew leden zoek topic. Of het kan dat jullie per PM mensen benaderen. Dat kan natuurlijk ook.
-
Is meer dan genoeg een post gedaan maar heb daar nooit iemand op weten reageren.
Zegt al genoeg over dat topic.
-
@Furrax_NL Nu heb ik gelijk gepost in dat topic.
Maar ik zal niet zeggen dat je ongelijk hebt. We leven redelijk binnen onze crew op OSM en komen weinig daarbuiten. Dat trekt ook geen mensen aan. -
Hallo goeie avond allemaal
Hoe is het hier
Ik ben luken aangenaam
Wie zijn jullie allemaal. -
@badboy198512_NL Ik ben Bas.
-
@Furrax_NL hallo bas
Hoe is het hier ?
Doen jullie trouwens mee aan de crew cup want ik had gehoord dat die compleet vernieuwd was? Heb je daar al mee gedaan -
-
Maak dat iemand anders wijs!