CrewCup 62: Inschrijftopic
-
Naske's fantastic soccer crew
-
Just Relax.
-
Golden Eagles
-
OSM "De Zaak"
-
NFDSC (eredivisie B) = Naske's fantastic soccer crew denk ik.
-
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup 62: Inschrijftopic:
NFDSC (eredivisie B) = Naske's fantastic soccer crew denk ik.
Klopt, al gecorrigeerd in mn Excel
-
@Vertrigo_NL Had jij nog zoiets liggen Timo?
-
-
Topper! Bedankt
-
Hello!
Kan Portugese groep meedoen?
Can Portuguese Group enter? -
@perigoso1997 Dutch version of OSM is seperated from the world version. As long as your crew exists on the Dutch version you should be able to join.
-
@vertrigo_nl said in CrewCup 62: Inschrijftopic:
Dutch version of OSM is seperated from the world version. As long as your crew exists on the Dutch version you should be able to join
Ok friend, good luck to everyone!
-
Hierbij een oproep voor managers uit de crews die deelnemen in de volgende competities:
- Europa League
- Eredivisie A
- Eredivisie B
- Eerste Divisie A
Ik ben op zoek naar mensen die deze CC de competitie willen moderaten. Zou mooi zijn als je ooit eerder een competitie aan hebt gemaakt. In tegenstelling tot eerdere versies van de CC is mij kenbaar gemaakt dat er vanuit GB géén BC-vergoeding mogelijk is voor het aanmaken van de competitie. Zelf zal ik de "kosten" op me nemen voor de Champions League.
Ik doe dus een beroep op jullie enthousiasme en sportiviteit!
Willen jullie je melden in dit topic en/of via PM?Namens alle deelnemers onze dank!
-
OSM Striker Pro Squad (OSP)
-
@keejos_nl Je weet dat iedereen tegelijkertijd uitnodigen tegenwoordig niet meer kan door een bug? Handig om alvast erbij te vermelden. Via telefoon moet je dan snel 1 voor 1 uitnodigingen versturen via de vriendenlijst. Via de webversie zit er dus gewoon een bug in waardoor sommige managers niet uitgenodigd kunnen worden.
Beter om dat nu alvast te weten en daar iets voor te bedenken dan dat het achteraf fout gaat. Helemaal zonde omdat er geen bc vergoeding is.
-
The Royal Victoryans