The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@furrax_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ikzelf heb ook geen zin in die battles. Nu is de CC tijdelijk stop gezet door de crewstaff. Nu organiseren enkele OSM'ers het maar. Vind ik ook zonde dat OSM alles kopieert van OFM.
Alles gaat om de euros helaas. Maar gelukkig hebben we managers die wel aan het spel denken en battles en crewcup willen organiseren!
-
@de-boterbloemen_nl Allemaal mooi maar OSM moet de CC organiseren en niet wij.
-
@appiel_nl Leef jij ook nog?
@Sjinne_4_ever_NL Bijzonder jammer van TOT, maar is begrijpelijk. Heel erg zonde dat alle "updates" dit tot gevolg hebben.
-
@maricja_nl ik ben hier puur om soms met jou te praten, maar jij bent hier ook verdacht weinig
-
Is Ruud nogsteeds spoorloos? Misschien is die wel opgegeten door een tijger?
Glennevire_NL 20 Jan 2018, 10:36
@furrax_nl of jij hebt hem ontvoerd!Met zijn kont omhoog in Molenbeek
-
Hey Appie.
-
@furrax_nl Hee Sjannie
-
Jammer om te zien dat TOT stopt als actieve crew.
Ik zelf heb nog een poosje in TOT gezeten. Het was mijn eerste crew en het heeft mij de crew wereld laten zien. Onder de hoede van Ruud is mijn plezier en interesse in het spelletje flink de lucht in geschoten. Ik ging fanatiek spelen en deed er alles aan om beter te worden. Dit is mij zeker gelukt dankzij TOT.
Helaas ging het achteruit met de activiteit op het interne forum en ook sommige leden kwamen minder vaak online. Hierdoor heb ik de overstap gemaakt naar een andere crew en met mij een aantal andere.@Sjinne_4_ever_NL Je bent een top gozer Ruud en ik wil je bedanken voor de leuke tijd. Hopelijk komt er een tijd dat osm verbeterd en je weer motivatie krijgt om te gaan spelen. En wie weet komt TOT dan weer terug en sterker dan voorheen!
-
@appiel_nl Kom je terug naar JR???
-
@appiel_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Mijnenveger toernooitje doen?
Ben ik te oud voor geworden, liever Yathzee
-
Whooow, ik ben al niet meer eenzaam & alleen in rust van onze crew @vigor-hamme_NL
-
Hoppa!!!
-
Alles goed Ruud?
-
-
Last van het weer denk ik
-
+1 leden, @stevenlubbenik_NL is back
Hoppa! Kijken of ik alle legends bij elkaar kan krijgen hihi
-
@sjinne_4_ever_nl Is er misschien een plaatsje vrij voor mij ook al ben ik geen legend?
-
Je bent een baas in ieder geval.
-
Je bent een baas in ieder geval.
Jij zoekt toch ook talenten voor Just Return?
-
@de-boterbloemen_nl Voor het moment zitten we goed. Heb jij interesse?