CrewCup 62: Loting Europa League
-
In dit topic graag de deelnemende managers en teams opgeven. Alleen managers die in dit topic zijn opgegeven zullen worden toegelaten.
Loting:
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzetOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan! Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline zondag 23.59) Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
Veel succes allemaal
-
Team 1: Same Vision
Line up:
Junior (ds1): maxaldinho
Deportes Tolima (ds7): @Carphunter79_NL
Patriotas (ds13): @jarissen_NL
Atlético Huila: @AFdennisCA_NLIk zal de moderator zijn, al moet ik wel werken maandag tot 22.00u. dus eer dat ik thuis ben en de competitie kan aanmaken zal het wel 22.20u. - 22.30u. zijn, als dat voor niemand een probleem is?
-
Team 5: Old Glory
@PieterHofstra_NL5 - Deportivo Pasto (doel 4)
@John-dierks-40_nl - Milonarios (doel 4)
@JSnakser_NL - La Equidad (doel 10)
@Jeffrey-Bruma_NL - Boyacá Chicó (doel 16) -
@maxaldinho_nl Is het een probleem als Silvester mod wordt voor de Europa League? Bij voorkeur wil ik de competitie zo vroeg mogelijk aangemaakt hebben.
Hoor graag van je!
-
@keejos_nl geen probleem, is mss idd beter om alles gelijk te laten starten, maar met mijn werk was dat nu maandag onmogelijk, dus zou nog goed uitkomen
-
Line up Online Football Federation (team 3):
- Santa Fé (DS 1) - @Silvester-J_NL
- Independiente Medellin (DS 7) - @MartijnFC_NL
- Jaguares de Cordoba (DS 10) - @sir-himself_NL
- Envigado (DS 16) - @Bjorn2321_NL
-
Line-up team 4 BeNecrew
America de Cali : zuenta1810
Rionegro Aguilas : leonvangaal
Once Caldas: lenpaalvast
Atletico Bucaramanga: firestopSucces allemaal
-
Lineup OSU:
Atletico Nacional: @fc-baldadig_nl
Deportivo Cali: @den-hertog_NL
Alianza Petrolera: @Chris-Albers_NL
Leones: @Braamsie-_NL -
De competitie zal vanavond tussen 20:30 en 21:00 door mij worden aangemaakt en vlak hierna zullen de invites naar iedereen worden verstuurd. Mocht er bij het openen van de uitnodiging iets niet lukken, aarzel dan niet en stuur mij even een PM.
Alvast veel succes gewenst allemaal!
-
Iedereen heeft een invite gehad. Mocht er toch nog iets niet lukken, PM mij dan even.