LFS-Cup: Indeling en Loting Finale
-
Beste finalisten!
Na een kleine pauze is het dan eindelijk tijd voor de finale van de LFS-Cup. De halve finale was een groot slachthuis waar veel bekende namen het helaas niet hebben kunnen halen.
Deze grote 5e editie belooft een spannend slot te krijgen! Voordat ik inhoudelijk verderga, laten we eerst een kijken wie de finale gehaald hebben.
Zoals te zien heeft vanalles de finale weten te halen! Managers van OSU, LFS, GF, OSP, SIL, AOS, en bovendien ook nog eens twee internationale managers! Een favoriet kan je haast niet aanwijzen.
Het zoeken van een gepast land voor de finale was niet makkelijk. Dit kwam vooral omdat het aanbod niet heel erg hoog meer was na 3 fijne landen al gehad te hebben. Gelukkig heb ik na enig nadenken uiteindelijk een mooi land kunnen kiezen! Ditmaal blijven we weer in Europa! We gaan echter wel naar het oosten toe, richting Hongarije ! (Jézus milyen furcsa nyelv)
Zoals je ziet liggen de verschillen over het algemeen niet heel ver uit elkaar, die paar miljoen kunnen deze toppers binnen no-time ingehaald hebben ! Ik laat jullie niet verder in spanning, hier komt de loting!
Ik wens alle deelnemers veel succes in de finale!
Start: Dinsdag 16 april, 21:00
PS: Moderator wordt later vandaag bekend
-
2X D5.
Nog geen ervaring mee.
Ik zal dagelijks proberen de tussenstand te verzorgen.
-
Moet natuurlijk dinsdag 17 april zijn
-
@a-touch-of-magic_nl said in LFS-Cup: Indeling en Loting Finale:
2X D5.
Nog geen ervaring mee.
Ik zal dagelijks proberen de tussenstand te verzorgen.
We zullen het er mee moeten doen.
-
2x ds 5 is mij en Hans goed bevallen vorige ronde.. We gaan er het beste van maken..
Aan alle andere finalisten heel veel plezier en succes...
-
succes mensen dat het beste team mag winnen of zoiets
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup: Indeling en Loting Finale:
PS: Moderator wordt later vandaag bekend
Moderator al bekend?
-
@A-touch-of-magic_NL zal de moderator worden