GoodFellas: Café
-
@qsgyj_NL said in GoodFellas: Café:
Wanneer komt er weer een wolvenspel?!
Vet. Doe graag mee. Op insidegamer had ik allereerste weerwolven van wakkerdam online versie gehost, genieten.
-
Wolvenspel, dat waren nog eens tijden haha
-
Altijd drama rond wolvenspellen ja, genieten
-
@meneer-Speksnijder_NL Wat is het wolvenspel dan?
-
@meneer-Speksnijder_NL said in GoodFellas: Café:
Altijd drama rond wolvenspellen ja, genieten
RIP ThomasEend
-
@Icarus90_NL said in GoodFellas: Café:
@meneer-Speksnijder_NL Wat is het wolvenspel dan?
Dat heet Weerwolven van Wakkerdam. Kan best zelf googelen, dan wort het je vrijstel duidelijk.
-
@Bartje-Bergkamp_NL Heeft die hem echt opgegeten!?
-
@Furrax_NL
Nee, die heeft uit schaamte zijn account verwijderd tijdens een wolvenspel omdat hij volledig op het verkeerde been was gezet door een paar wolven. -
@Bartje-Bergkamp_NL said in GoodFellas: Café:
@Furrax_NL
Nee, die heeft uit schaamte zijn account verwijderd tijdens een wolvenspel omdat hij volledig op het verkeerde been was gezet door een paar wolven.Dat is heel de bedoeling van de Wolven... Daar nou je account voor te verwijderen >.<
-
@Glennevire_NL
Hij was de ziener (geloof ik) en zat in een appgroep met allemaal gescreende mensen. Alleen was er eentje daarvan een wolf geworden... -
Gaaf spel, moeten ze weer invoeren!!
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL
Hij was de ziener (geloof ik) en zat in een appgroep met allemaal gescreende mensen. Alleen was er eentje daarvan een wolf geworden...Zo gaan die dingen altijd Voorzichter zijn
-
Heb ooit een keer als wolf gewonnen. Heerlijk dat.
-
@gna-gna-gna_NL said in GoodFellas: Café:
Heb ooit een keer als wolf gewonnen. Heerlijk dat.
Ik meerdere malen. Zeker heerlijk
-
Een hoogtepunt in je leven lijkt me wel.
-
-
Ja zo'n spel zou wel weer eens leuk zijn... maar no way dat ik er eentje ga organiseren haha.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in GoodFellas: Café:
Ja zo'n spel zou wel weer eens leuk zijn... maar no way dat ik er eentje ga organiseren haha.
Ik wil hem wel hosten. Dan zou ik vandaag een topic openen alvast voor inschrijvingen en dan as woensdag 28 december beginen?
-
@Glennevire_NL Doe geen moeite.