Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik zal deze ronde niet deelnemen aan de KL league... Succes aan allen!
-
Gaat het vanavond weer van start?
-
Competities zullen morgenavond pas aangemaakt worden.
-
Is het nu "echt" zo? Of is het net zoals we starten maandagavond, ownee toch dinsdagavond. Ownee toch ook niet dinsdagavond, maar dat melden we pas nadat er eigenlijk gestart had moeten worden...
Ik weet toevallig dat heel veel bij Rein ligt en zoiets grotendeels alleen organiseren is (te) veel werk, maar de organisatie en beleving in/van de KL de afgelopen periode is gewoonweg ruk. Dit zie je helaas ook in het niet meer meedoen van sterke managers en weinig nieuwe aanmeldingen.
#zonde
-
Dit is idd vrij ruk... ben zelf een stuk drukker dan voorheen maar KL en CC zijn voor mij nog wel de enige competities waar ik tijd voor maak en nagenoeg volle bak voor kan en wil spelen.
KL individueel en CC met het team.Dat van die managers vind ik opzich meevallen.
Goodfellas is/was eigenlijk de enige crew die echt is afgegaakt. Overgens precies na dat oefenmatch schandaal, dus dat heeft ook weer zo zn eigen redenen voorderest zijn het bijna altijd de managers die degraderen vanuit KL1.. ook weer een gebrek aan ruggengraat dus.
Dat er voor sommige van hierboven redenen meespelen zoals minder tijd/OFM ben ik me ook zeker van bewust.Helaas zie ik nu net dat onze scoutgoeroe Jopie ook niet meer meedoet heel erg jammer idd wat die zag ik als een van onze concurrenten voor de Jaar ranking ... erg balen.
Wij kunnen als crew de organisatie best overnemen btw. Of helpen. in combi met teambouwstats en etc. Lets make this great again!!! Dit is imo de enige echte individuele competitie waar elke topmanager aan zou moeten mee doe. Neutraal, zonder oefenmatches, een promotie/degradatie systeem en een jaarranking om de skills met elkaar te meten.
-
Ik heb aan de overhand van de mensen al de reden uitgelegd waarom het gister er niet van gekomen is. Ik had een activiteit waar ik even niet aan gedacht had.
Vandaag zal ik de competities gaan opstarten, en na dit seizoen gaat de organisatie terug naar de KL!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Geen verwijten naar jou hoor, dat kan uiteraard gebeuren. Top dat je het alsnog zolang organiseerde. Voor een grotere beleving hebben we iedereen nodig. Dat is niet persoonsgebonden.
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
In verband met iets minder inschrijvingen dan voorheen, gaan we dit seizoen terug naar 3 leagues.
Komend seizoen gaat de Kanarifuglene League naar:
- Italië (KL1)
- Noorwegen (KL2)
- Luxemburg (KL3)
Voor KL1 en KL2 zijn we nog op zoek naar moderators, meld je even bij mij s.v.p.!
Voor KL3 zal ikzelf de moderator zijn. Invites voor KL3 zullen tussen 20:30 en 21:00 uur plaatsvinden. Invites voor KL1 en KL2 zullen gecommuniceerd worden door de betreffende moderators zodra die bekend zijn.Hier de lotingen!
KL1
KL2
KL3
-
Ik wil wel moderator zijn en sheet bijhouden voor KL2.
@Keejos_NL Het nummer van je naam staat gelijk aan het team wat je hebt? In mijn geval heb ik Brann?
-
@rísingstar_nl Ja.
-
Trouwens, heeft @timeenennaam_NL zich niet vergist? Tve-nl is normaal gezien zijn account op OFM.
-
Als er geen andere gegadigden zijn, wil ik de sheet van KL 1 wel bijhouden. Zal dan elke weekdag sheet posten.
Wel wat uitleg nodig... Ik hoor het wel.
Wil zeker ook mijn steen bijdragen aan meer beleving zoals hierboven aangegeven. Ik vind dit eveneens een topcompetitie waar ik iedere keer weer naar uitkijk!
-
@rísingstar_nl Mooi, dan kun jij inderdaad KL2 modden.
Het werkt het beste als je alle managers in de KL2 toevoegt aan je vriendenlijst en vervolgens via de PC de competitie aanmaakt. Vervolgens moet je via de app op je telefoon de invites doen, anders krijg je last van de bug die speelt bij PC-invites.
Succes!
-
This post is deleted!
-
KL 2 wordt tussen 21:00 uur en 21:30 uur aangemaakt