CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Voor ons in de eerste divisie zit het er alweer op, het was een mooie strijd tussen ons Silver Glory en King of Legends, bedankt daarvoor zo hou je het een beetje spannend bovenin.
Super gespeeld en veel succes volgend seizoen in de ere divisie.
@Brand-New-Kids_NL Bram goed gespeeld en de dubbel weten binnen te halen voor silver glory, we zijn trot op jou@Keejos_NL Bedankt voor het toevoegen van de tussenstanden iedere dag weer.
Veel werk en gewoon voor de lol topper. Petje af -
@peter-osm-master_nl Gefeliciteerd. Ging aardig gelijk op, maar toch wel terechte winst voor jullie
-
@meine-van-der-sluis_nl Dankjewel was een leuke strijd tot het einde, ik hou der van
-
@peter-osm-master_nl Ook namens mij gefeliciteerd. Was een leuke strijd! Op naar de volgende
-
Damn wat spannend, nog maar 40 puntjes voorsprong
-
Vecino Rionegro 脕guilas Atl茅tico Madrid Mid 35 59,91M 136,85M 12:01
Volgens mij had Atletico wat extra's te besteden na het winnen van de EL
-
@robbiebb_nl En dat terwijl we vrijwel de hele competitie laatste hebben gestaan
#comeback
-
@robbiebb_nl
zijn jullie strafpunten er al bijgerekend anders sta je zowiezo al 2de -
@gizmo69_nl haha jup, die zijn al verwerkt
-
Is er al een datum bekend wanneer de nieuwe crewcup zal starten?
-
De EL is net zo spannend
-
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32256/crewcup-63-inschrijftopic
Maar je hebt net gereageerd
-
@keejos_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32256/crewcup-63-inschrijftopic
Maar je hebt net gereageerd
Zag het idd net voorbij komen!
Ik dacht osm hetzelf weer ging doen deze ronde? -
@martijnfc_nl Te spannend, als het aan ons ligt Succes nog de laatste dagen!
-
@de-boterbloemen_nl Gebeurt ook! Het is alleen met de voorbereiding van de CrewKampioenschappen en de opzet van het NK eind dit jaar al even druk genoeg, dus ik steek nog even de helpende hand uit richting de Staff door het inschrijftopic even open te gooien. Geen paniek, het wordt gewoon door de Staff georganiseerd en het zal gewoon nog een reguliere CrewCup betreffen.
-
@keejos_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@de-boterbloemen_nl Gebeurt ook! Het is alleen met de voorbereiding van de CrewKampioenschappen en de opzet van het NK eind dit jaar al even druk genoeg, dus ik steek nog even de helpende hand uit richting de Staff door het inschrijftopic even open te gooien. Geen paniek, het wordt gewoon door de Staff georganiseerd en het zal gewoon nog een reguliere CrewCup betreffen.
Het maakt mij niet uit hoor, was vooral benieuwd
-
@pieterhofstra_nl5 ook succes!
-
Gaat het doek nu last minute toch weer vallen voor LFS? Allemaal onder DS, dus helemaal onverdiend zou het niet zijn... Wordt nog een spannende bekerfinale + laatste ronde onderin!
-
Kans dat ze het redden is groot.
Enerzijds hebben ze de bekerfinale en anderzijds ook nog eens een onderling duel op de laatste speeldag.
Rubber speelt dan ook nog eens thuis tegen iemand van AOS.
Enkel als wij alles winnen geef ik ons nog een kans en lijkt mij niet echt waarschijnlijk.
-
@a-touch-of-magic_nl
Ok thanks voor de info. Dat wordt dan lastig ja. Zonde voor jou persoonlijk, met je prima seizoen. Maar goed, het is een crew cup