Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@furrax_nl Ik wil wel mee doen  @rísingstar_nl Ik hou je op de hoogte. 
- 
vietnam zegt ie..:P mooi land voor een competitie natuurlijk hahah 
- 
vietnam zegt ie..:P mooi land voor een competitie natuurlijk hahah @jo92_ajax-rullzzz_nl Hij ontbreekt nog op mijn lijstje dus is ideaal.  
- 
@jo92_ajax-rullzzz_nl Hij ontbreekt nog op mijn lijstje dus is ideaal.  @furrax_nl haha daar is het dan inderdaad voor handig haha! 
- 
Kan ik hier iets bestellen in het mooie pinksterweekend??   
- 
Kan ik hier iets bestellen in het mooie pinksterweekend??   @putse-boys_nl Enkel als je de glazen ook spoelt erna. 
- 
@putse-boys_nl Enkel als je de glazen ook spoelt erna. @furrax_nl ik ben geen goede barkeeper....  
- 
@furrax_nl ik ben geen goede barkeeper....  @putse-boys_nl Dan drink je lekker niks. 
- 
Van mij kun je altijd wat te drinken krijgen  
- 
Van mij kun je altijd wat te drinken krijgen  @nicolas-joy_nl doe mij dan maar een baco en voor @Furrax_NL niks... 
- 
@nicolas-joy_nl doe mij dan maar een baco en voor @Furrax_NL niks... @putse-boys_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @nicolas-joy_nl doe mij dan maar een baco en voor @Furrax_NL niks... Cheers!  
- 
Zal ik dan maar beginnen met een rondje weg te geven!!!!  
- 
Eentje maar!? 
- 
Eentje maar!? @furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Eentje maar!? Heb je aan 5 tegelijk niet genoeg? 
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Eentje maar!? Heb je aan 5 tegelijk niet genoeg? @a-touch-of-magic_nl en @Furrax_NL Proost!! 
- 
Veel plezier Tom !! 
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Eentje maar!? Heb je aan 5 tegelijk niet genoeg? @a-touch-of-magic_nl Nee. 
- 
Het is dorstig weer, geen puf om te schoffelen, doe mij maar een kingsize Radler 0.0 
- 
Mag ik een Cola Vanilla ajb  Ow, hoi weer allemaal 
- 
Radler... Bah.