GoodFellas: Café
-
@gna-gna-gna_NL hoe kan ik mensen gaan volgen?
-
@Glennevire_NL Op foto naast de post klikken, en dan op het groene plusje.
-
@Glennevire_NL Naar hun profiel gaan en op het plusje klikken in hun avatar
-
Of hier op mijn ava klikken en op plusje drukken.
-
@gna-gna-gna_NL said in GoodFellas: Café:
Of hier op mijn ava klikken en op plusje drukken.
Thnx beide (Y)
-
Hi, is this the best crew of the Dutch version of OSM at the moment? I've heard that you guys are dominating in the Dutch crew cup
-
@kennyveel I am going to see for myself. I am goinig to join there crewcompetition. Which a crew mate of my became champion of two times but he is way better then I am.
-
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Café:
Gaan we hier een hapje eten jongens binnenkort
Jaa zeker. Jij betaald dus, mooi. Count me in
-
@Dave-Jansen_NL
Haha Dave, waar zit die tent? Daar moeten we zijn toch, voor een crew meeting -
Goodfellas
Weer goed bezig in de CC zie ik wel :thumbsup_tone2:
-
@Rubber890_NL jij gefeliciteerd met de 2-1 overwinning in de CC op mijn Hull van gister avond. Je zal wel opgelucht zijn na de nederlagen bij United en Westham mijn crewmaten
-
@Glennevire_NL lol die foto is van een restaurant bij mij in de buurt
-
@MartijnFC_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL lol die foto is van een restaurant bij mij in de buurt
Heheh nice man. Bij mijn in de buurt(Den Haag, Lorentzplein) heb je ook een café dat ''Goodfellas'' heet. Nog nooit binnen geweest tough xD
-
@Glennevire_NL 0591 Emmen hooligans.
-
@Glennevire_NL Ik had die nederlagen ingecalculeerd, balen dat het 2 uitwedstrijden op rij waren. Zeker uit bij viltstift win ik zelden
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL Ik had die nederlagen ingecalculeerd, balen dat het 2 uitwedstrijden op rij waren. Zeker uit bij viltstift win ik zelden
Serieus. Westham uit ook? Hmmm. Zit nu aan taart... Collega heeft meegenomen maar ze is echt niet jarig zegt ze. Nou goed nog steeds lekker :D. Jij staat goed voor Remco in CC maar Hans, Pep en Melvin kunnen beter wel effe paar tandjes bijschakelen.