CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@keejos_nl Wij (Same Vision) willen ook wel meedoen indien er toch een crewcup zou plaatsvinden
-
Wij willen ook wel aan de CrewCup deelnemen.
Aan de nieuwe opzet van OSM, om over te gaan naar CrewBattles, gaan wij niet deelnemen. -
Ik wil ook gerust helpen.
-
Wij van Crew 8 willen ook weer meedoen, enkel... Wij zijn/gaan juist 2 (classic) Crew Battles spelen. Is dus al 8 man bezet.
-
Jammer dat OSM alles kopieert van OFM. Kan je meteen gelijk OSM afschaffen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die crewbattle-onzin. En andere crews moeten dat juist ook gaan doen. Geen deelnemers = is systeem gefaald!
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Jammer dat OSM alles kopieert van OFM. Kan je meteen gelijk OSM afschaffen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die crewbattle-onzin. En andere crews moeten dat juist ook gaan doen. Geen deelnemers = is systeem gefaald!
Is toch logisch als ze een keer gaan samenvoegen?!?
-
@de-boterbloemen_nl Nu hebben ze inderdaad geen keus meer. OSM is kapot door 3.0. Vele gebruikers en crews hebben zich al afgemeld. Ik ben daar geen voorstander van om alles samen te voegen want dan is het nog een grotere chaos dan nu. Nu is het ook maar een rotzooi geworden. Vele bugs en nutteloze updates waar niemand om vroeg.
-
@furrax_nl Ik speel de oude manier, timers etc uit. Niet die Battle-gedoe die we nu hebben gekregen.
Competitie aanmaken en iedereen uitnodiging versturen etc.
-
ik speel sinds kort weer osm als jullie weer een nieuw crewlid zoeken na een tijdje ik ga weer hoger komen ik ga mijn doelstellingen proberen te halen. Dus hou mij gewoon in de gaten.
Ik ben het broertje van oud speler david hielkema.
-
@azfan77_nl Camiel hielkema sommige kennen mij wel.
-
@azfan77_nl Camiel23?
-
nee ik had verschillende namen maar gewoon Camielhielkema was mijn naam en nog heel wat andere namen online dragon weet ook wel wie ik ben wss bijv.
-
-
Hierbij alle eindstanden van de laatste CC 61:
Champions League
Eredivisie A
Eredivisie B
Eerste Divisie A
-
-
dit zal ook gebeuren dat OSM en OFM gaan samenvoegen nog even geduld
-
@de-boterbloemen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Is toch logisch als ze een keer gaan samenvoegen?!?
klopt er is ook al een CC world dus uiteindelijk zal dit straks niks meer uitmaken
-
Wat gebeurt er dan als je een account in world hebt en in de NL versie?