OSU/OSP: Strikers Café
-
Een toptransfer voor OSU! Per direct komt Diederik ( @RAWstyler_NL) ons versterken
Kijkend naar zijn goede resultaten op OSM (oa verschillende titels in de CC) en de goede samenwerking op OFM (waar hij bijvoorbeeld voor OSU uitkomt in de worldCC) zijn we er zeker van dat hij zal passen binnen OSU en de Strikers -
Veel succes hier Diederik
-
Lekker.
-
@waterhoen19_nl said in OSU/OSP: Strikers Café:
Een toptransfer voor OSU! Per direct komt Diederik ( @RAWstyler_NL) ons versterken
Kijkend naar zijn goede resultaten op OSM (oa verschillende titels in de CC) en de goede samenwerking op OFM (waar hij bijvoorbeeld voor OSU uitkomt in de worldCC) zijn we er zeker van dat hij zal passen binnen OSU en de StrikersBedankt voor de mooie aankondiging
Na een leuke tijd bij LFS was ik wel toe aan een andere uitdaging en OSU is natuurlijk ook een van de absolute topcrews op OSM. Ik hoop dan ook om met OSU de crewprijzen nog eens te winnen. Om te beginnen de CK, waarin we vorig jaar een mooie onderlinge strijd hebben uitgevochten.
-
Vuile verrader!
Nee grapje hoor, veel succes hier Died! OSU heeft er erg goed aan gedaan om jou in huis te nemen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl in ieder grapje zit een kern van waarheid je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor dat je het jammer vind dat hij weg is
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Die jongen moest toch ergens terecht? :S
-
@jeffrey-tonder_nl eerlijk gezegd heb ik me niet echt bezig gehouden met het vertrek van Diederik, Chris heeft dit meer op zich genomen. Tuurlijk is het altijd jammer om iemand van hoge kwaliteit te verliezen, maar volgensmij is het wel beter zo nu! Gelukkig hebben wij met @putse-boys_NL wel weer een topper terug kunnen halen!
-
Goedemiddag managers,
Ik heb een OSM WK Poule gemaakt op Scorito.com. het zou leuk zijn als we zoveel mogelijk mensen hiervoor kunnen vinden, het kost je niks en is gewoon voor de fun.
De Poule heet: OSM WK Poule
Doe gezellig mee en dan kunnen we is kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl dat is dan iig heel fijn!
-
@furrax_nl we hebben hem in onze armen gesloten niemand wilde hem hebben te beschadigd van de vorige crew denk ik.....
-
Succes bij de strijkers Diederik!
-
Haha Rein en Jeffrey doe eens niet zo kinderachtig man. Rein wist heel goed dat ik wat anders wilde en andere aanbiedingen had. Niks mis met LFS en ook niet met OSU, nergens voor nodig om zo kinderachtig te doen.
@Silvester-J_NL @vinnievuik_NL Bedankt
-
Twee mooie versterkingen voor OSP!
Patrick ( @fc-kuijf_NL) en Geert ( @geert-van-h._NL) zijn vanaf vandaag officieel lid geworden van OSP
Patrick kenden wij al langer door een prettige samenwerking op OFM en daarbij hebben Geert & Patrick natuurlijk ook mooie resultaten behaald op OSM (goede resultaten in de CC, KL en battles bijv.).
We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat ze goed binnen de groep passen en snel de strijd aan kunnen gaan met de top van OSP om een overstap naar OSU te verdienen -
@waterhoen19_nl said in OSU/OSP: Strikers Café:
Twee mooie versterkingen voor OSP!
Patrick ( @fc-kuijf_NL) en Geert ( @geert-van-h._NL) zijn vanaf vandaag officieel lid geworden van OSP
Patrick kenden wij al langer door een prettige samenwerking op OFM en daarbij hebben Geert & Patrick natuurlijk ook mooie resultaten behaald op OSM (goede resultaten in de CC, KL en battles bijv.).
We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat ze goed binnen de groep passen en snel de strijd aan kunnen gaan met de top van OSP om een overstap naar OSU te verdienenVeel plezier met deze fantastische managers en personen!
-
Waarom niet meteen OSU? Je ziet toch ook wat voor goeie managers het zijn?
-
@furrax_nl In principe doorloopt ieder (nieuw) lid de volledige route. Dus eerst OSP en daarna pas OSU.
Behalve als je echt enorm veel ervaring hebt op het hoogste niveau (meerdere CL-seizoenen, hoog in de KL-jaarranglijst etc) kan je direct worden toegelaten tot OSU, volgens mij zijn de personen die OSP hebben overgeslagen ook maar op één hand te tellen.
Verwacht overigens wel dat Patrick en Geert de komende maanden deze stap behoorlijk snel kunnen maken en daarmee dus een plek bij OSU zullen afdwingen.Vergeet daarbij ook niet dat OSP 'gewoon' 6e staat in de All-timeranking van de CC en bijvoorbeeld 2e zijn geworden op de CK, een slechte crew is het dus niet
-
Veel succes beiden mannen!