CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@renkie_nl Spelers die worden gekocht door de engine kunnen er later terug opkomen.
-
Klopt^ dat is al tijden zo.
Dat van Paulinho, die nog gewoon bij Barcelona speelt is wel weer iets nieuws voor mij. Het lijkt wel alsof ze het elke keer gekker maken.
Dat verlaagde moraal/Fitheid bij spelers die terugkeren op de TL is ook nog steeds niet!! gefixed. Zou maanden geleden al gebeuren... -
@mikevanderhilst_nl
Ja, ik weet dat het al tijden zo is, maar betreft Nelson Semedo, is speler van Barca, verkoop ik door aan een crewlid, die verkoopt hem, hij komt vervolgens weer terug op tlijst. Dan zou ik hem kunnen kopen en lijkt me geoorloofd, omdat ik hem van de tlijst koop. Wel is die speler van mij naar crewlid gegaan en weer terug naar mij. Alleen via andere route. Geen strafpunten lijkt me. Denk geef het even aan om discussies achteraf te voorkomen. -
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Klopt^ dat is al tijden zo.
Dat van Paulinho, die nog gewoon bij Barcelona speelt is wel weer iets nieuws voor mij. Het lijkt wel alsof ze het elke keer gekker maken.
Dat verlaagde moraal/Fitheid bij spelers die terugkeren op de TL is ook nog steeds niet!! gefixed. Zou maanden geleden al gebeuren...Klopt idd dat hij nog in het team maar al op de TL komt is vreemd.
Ja wat zullen we erover zeggen Mike -
@renkie_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@mikevanderhilst_nl
Ja, ik weet dat het al tijden zo is, maar betreft Nelson Semedo, is speler van Barca, verkoop ik door aan een crewlid, die verkoopt hem, hij komt vervolgens weer terug op tlijst. Dan zou ik hem kunnen kopen en lijkt me geoorloofd, omdat ik hem van de tlijst koop. Wel is die speler van mij naar crewlid gegaan en weer terug naar mij. Alleen via andere route. Geen strafpunten lijkt me. Denk geef het even aan om discussies achteraf te voorkomen.Een terugkeerde speler op de tl mag hij door iedereen gekocht worden en weer 1x verschoven worden
-
@robbiebb_nl
Duidelijk! -
Hierbij het verzoek aan de managers van de Eredivisie A, Eredivisie B, Eerste Klasse A en Eerste Klasse B. Wie kan mij (hier) voorzien van een screenshot van jullie bekerronde 2 dagen geleden? Ik wil deze graag opnemen in de tussenstanden. Graag dus een screenshot en zet er even bij voor welke competitie deze geldt.
Thanks!
-
@keejos_nl Eredivisie B:
-
Eredivisie A
-
@keejos_nl Eerste Klasse B
-
Respect voor de manier waarop Imperium aan het heersen is deze editie. Dit wordt een recordscore waar nog lang tegenaan gehikt zal worden. Klasse hoor!
-
@vinnievuik_NL Eens! Ook mooi hoe ongekend spannend het bovenin de Europa League is dit seizoen! Nagelbijten daar!
-
De inschrijvingen voor de CrewCup Summer Edition 2018 zijn geopend!
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/34287/crewcup-summer-2018-editie-inschrijftopic
-
Crewpunten heeft toch geen belang meer?
-
@furrax_nl
Klopt, maar met deze temperaturen komt mijn intrinsieke luiheid naar boven en heb ik de kolommen niet verwijderd.
-
Gefeliciteerd met de overtuigende overwinning Imperium! Alle vier een erg sterk seizoen gedraaid
-
Mooi seizoen inderdaad Imperium.
Wij helaas een beetje een anonieme seizoen gedraaid die al snel op automatische piloot werd uitgespeeld toen plek 1/5 uit zicht waren.
-
@vinnievuik_nl
Dank Vinnievuik, zie je bericht nu pas. We hebben het inderdaad tot het eind vol kunnen houden. -
@memphis-united_nl
Thanks, jullie ook een goede tweede.
Keejos en Waterhoen.
Keejos wederom bedankt voor de dagelijkse tussenstanden.