Art of Soccer: Café
-
@A-touch-of-magic_NL said in Art of Soccer: Café:
@badboy198512_NL said in Art of Soccer: Café:
@gishes_NL de crew bestaat nog wel geloof ik
alleen ik ben er uit gegaan omdat er niemand op het forum zit daar
en ik zit heel graag op het forum te kletsenWat zijn je ambities op de langere termijn in dit spel en hoe deed je het in de crewcup?
Me ambities zijn op dit moment zo hoog mogelijk komen zo veel mogelijk punten proberen te scoren en gezellige crew vinden waar ik het naar me zin hebt
Jah de crewcup
Deed ik het wel aardig vind ik zelf
Paar keer promotie gemaakt en gehandhaafd ik hoop ooit nog moderator te worden of iets dergelijks maar dat staat op de lange termijn ook omdat ik een jaar niks had gedaan vanwege de geboorte van me 2e kind -
@badboy198512_NL
Ik zie dat je in Italië wel eens 10e bent geworden met titelkandidaat Juventus, dus er zitten ook teleurstellende resultaten tussen.Maakt verder ook niet al te veel uit, want ik ben ook wel eens gedegradeerd in Frankrijk met EA Guingamp, dat de 12e plaats als doelstelling had.
-
@Bankai-Ichigo_NL
Jahh dat was sterke poule maar ja we gaan gwn weer verder hè -
iedereen een fijne kerst he
-
Fijne kerst!
Ik zit aan een krentenbol. Even geen uitgebreid ontbijt, geen zin in als ik alleen zit.
Vanavond en morgenochtend krijg ik bij m'n ouders te eten. -
@badboy198512_NL said in Art of Soccer: Café:
iedereen een fijne kerst he
-
Fijne kerstdagen!
Ik geloof dat ik door een paar drukke dagen een leuke conversatie heb gemist. Ik ga maar niet meteen zeggen hoe jong ik ben. Ik verzorg trouwens de wekelijkse crewtoto.
-
@PP-en-Jan-Jaap_NL
Jij ook een fijne kerst hè
Leuk dat je dat voor de crew -
@gishes_NL said in Art of Soccer: Café:
Fijne kerst!
Ik zit aan een krentenbol. Even geen uitgebreid ontbijt, geen zin in als ik alleen zit.
Vanavond en morgenochtend krijg ik bij m'n ouders te eten.Gezellige boel daar dus
Geniet er maar lekker van -
Ideaal, niks doen en eten krijgen
Het werd hertenbiefstuk met wortel en aardappelgratin. Vooraf zalmmousse en na iets met bosvruchten, custard en chocolade. -
@gishes_NL said in Art of Soccer: Café:
Ideaal, niks doen en eten krijgen
Het werd hertenbiefstuk met wortel en aardappelgratin. Vooraf zalmmousse en na iets met bosvruchten, custard en chocolade.dat klinkt nu al lekker hahah
ik heb net 2 dagen gourmetten lekker hoor vandaag lekker thuis met gezin iets anders eten
ik zeg alvast smakelijkk he -
Misschien heb ik het gemist maar wat is je voornaam?
Ben je trouwens wielerfan(zoek nog deelnemers voor mijn grote ronde toto) ?
-
@A-touch-of-magic_NL
Ik heet luken
Aangenaam
Jah ik ben wel een beetje wielersport fan
Dus is dat voldoende
Haha xD -
Heeft iedereen trouwens leuke kerst dagen gehad tot nu toe gehad ?
En wat gaan jullie nog doen 2e kerst ?
Hier ben ik lekker op gemakje thuis met de Kids en me vrouw lekker rustig aan -
Nog vakantie tot maandag.
-
@A-touch-of-magic_NL said in Art of Soccer: Café:
Nog vakantie tot maandag.
Lekker hoor
Ik mag ergens volgende week ook weer werken -
Ik ben met familie naar Amsterdam geweest en daar gewandeld vanwege het Light Festival.
Wandelen was oké (wel koud), de lichtjes vielen toch tegen. Niet heel bijzonder.
Nu helaas weer aan het werk. -
@gishes_NL dat is gezellig hè
Wel jammer dat het tegen viel he
Maar ja de feest dagen zijn weer voor bij en dan moeten we weer werken me ze alle helaas -
2e Kerstdag met mijn familie bij elkaar geweest bij een zus. We hadden afgesproken dat wij allemaal wat mee zouden nemen en dat van te voren afgestemd dat we niet 3x hetzelfde hadden.
Ik ben deze hele week vrij, maar zal nog wel even thuis inloggen om iets te bekijken.
-
@PP-en-Jan-Jaap_NL said in Art of Soccer: Café:
2e Kerstdag met mijn familie bij elkaar geweest bij een zus. We hadden afgesproken dat wij allemaal wat mee zouden nemen en dat van te voren afgestemd dat we niet 3x hetzelfde hadden.
Ik ben deze hele week vrij, maar zal nog wel even thuis inloggen om iets te bekijken.
Klinkt als een gezellig boel daar he
Lekker he nog ff vrij zijn