OFM: Nederlandstalige crews
-
De CC heb ik ook geïntroduceerd op OFM
Het staat daar nog in de kinderschoenen. De eerste editie was een volledig vrije loting en op gemiddelde positie.
De top 5 met de hoogste gemiddelde positie (waaronder OSU) begonnen in de CL, GLI had hun competitie ook gewonnen maar in divisie 2 ingedeeld.
Afgelopen seizoen was de eerste editie met de verschillende klasses.
Helaas was OSU gedegradeerd. GLI overtuigend promo gepakt naar de CL.
Hier de eindstand van seizoen 2:
Gisteren is het 3de seizoen begonnen, de 2de in divisies. Het aantrekken van de topcrews lijkt nog even tijd te kosten maar er doen ondertussen al flink wat goede crews mee. Het concept lijkt wel aan te slaan dus we verwachten dat het niveau snel nog verder zal gaan stijgen
We zullen jullie hier ook een beetje op de hoogte houden met de CC op World
-
@naruto-uzumaki-2014 Ja leuk initiatief. Wat ik hoorde was het een van de sterkste (grote) competities waar de OSU deelnemers ooit in gespeeld hadden (en die spelen al wat jaren CL en KL1). Twee van ons deden het prima en twee hadden een minder seizoen, dus lastig in te schatten wat het niveau nou echt was. Ben daarom erg benieuwd hoe GLI het gaan doen
OSU gaat iig volle bak voor promotie in divisie 2. Daar hebben we zelfs Diederik ( @RAWstyler_NL) voor gecontracteerd om de DS1 (City) op zich te nemen Verder spelen René (Braamsie), Norbert (lsalvador) en ikzelf.
-
@waterhoen19_nl Mooi om te horen, dan ontbreken de Zuid Amerikaanse en Roemeense topcrews nog. Als die het ook op gaan pakken verwacht ik dat de 2de divisie al zwaarder dan de Nederlandse CL kan gaan worden. Iets wat logisch is omdat het spelletje nu eenmaal wereldwijd gespeeld wordt en ook de reden waarom we de focus al even op World hebben
Onze 4 toppers:
Liverpool - renkie
Arsenal - A touch of magic
West Ham United - Maris
Huddersfield Town - ShoarmaDude17 (PowerShot Stef) -
Ook waren een aantal actief in de Royal Rumble. Dat is een koppeltoernooi waar je niet met een crewgenoot mag spelen en verder op de LFS cup lijkt
.
Er deden 4 Nederlandse teams mee, 2 daarvan hebben de finale gehaald.
Voor Rens, Rein en Dave waren de halve finales helaas het eindpunt.Halve finales:
Het scoringssyteem is wel een beetje raar, ze telden gewoon de behaalde mp bij elkaar op.
Finale:
Steven en ik hebben met een Roemeense en Chileense teamgenoot de finale gehaald. Beide de ds1 geloot dus om het toernooi te winnen is niets minder dan de titel voldoende. Weten we iig waar we aan toe zijn
-
@naruto-uzumaki-2014 Succes! Zoals je bij onze poule (5) kan zien moet je gewoon kampioen worden met een lage doelstelling. De titel met jullie DS9 of mogelijk zelfs een 2e plek is ruim voldoende om de andere duo's kansloos te laten met dit systeem. En met deze vergelijkbare startteams is dat prima te doen.
-
Eindstand kwartfinale StarCup
Een heerlijke battle op het allerhoogste niveau. Verbazingwekkend hoe soepel deze ging tegen deze topcrew uit Brazilië.
In de halve finale spelen we tegen een Portugezen crew die zeer nipt hun kwartfinale wisten te winnen van in mijn ogen de favoriet. De andere halve finale zal gaan tussen een Italiaanse en een Noord-Afrikaanse crew
-
Mooie overwinning OSU! Veel succes in de halve finale
-
@waterhoen19_nl
Klasse hoor Succes in de halve -
A Good Looking Imperium wilt zich verder omhoog werken op de World versie en heeft zich met een manager versterkt.
hij heeft zijn strepen hier op NL allang verdiend en mag zich nu met de grote jongen metenDaarom wens ik hem veel succes en zijn benieuwd wat hij van de World versie vind.
Silverster J welkom en we gaan knallen.Mochten er meer mensen op World spelen en denken dat het wel wat lijkt, mag je mij een PB sturen en dan kijken of we elkaar kunnen versterken.
World is namelijk que crews groter maar ook de top is veel ruimer dus zeker het proberen waard.
let take over the world
-
@dave-jansen_nl Ik wil misschien wel. Huidige crew zal er wellicht mee stoppen. De beheerder daar is iemand van hier.
-
Mooie spannende battle voor OSU. GLI had het een stukje makkelijker zo te zien.
-
@dave-jansen_nl Gefeliciteerd GLI, zeker een goede crew die jullie even 'makkelijk' opzij zetten.
Wij hadden echt een 'verschrikkelijke' loting om al bij de laatste 64 van dit toernooi tegen de nr3 van het afgelopen WK te moeten spelen. Wel heerlijk dat die dan net goed is gevallen (de gehele battle is het verschil niet meer dan 150 punten geweest)
-
We zijn zeker tevreden hoe de eerste ronde is verlopen. Vrij relaxed begonnen we met zn allen aan de battle, en we hebben meteen in de eerste helft van het speelschema het verschil duidelijk gemaakt. Tweede helft was een kwestie van uitzitten ! En dat terwijl REVENGE ook zeker geen flutcrew is. OSU zeker voor een goede stunt gezorgd om QBR meteen naar huis te sturen.
Ben benieuwd hoever we kunnen komen in dit "no-tk" toernooi!
-
Gefeliciteerd GLI Volgens mij is er niemand bij jullie in de buurt geweest. Wij iig niet na onze eerste seizoenshelft, wij zijn dus nog best tevreden met een 2e plek.
Steven (titel) en Raymond (sheetwinst) ook gefeliciteerd met jullie goede individuele seizoenen
-
@furrax_nl said in OFM: Nederlandstalige crews:
@dave-jansen_nl Ik wil misschien wel. Huidige crew zal er wellicht mee stoppen. De beheerder daar is iemand van hier.
Bro sorry maar we denken dat je niet bent wat we zoeken, qua niveau dan, voor de borrel app zou je een mooie aanwinst zijn
-
Niveau? Welk niveau verwacht je?
-
-
Ondertussen is het WK voor crews (het belangrijkste toernooi voor crews met ruim 100 deelnemende crews) begonnen op OFM. Uiteraard doen A Good Looking Imperium (GLI) en OSM Striker Ultras (OSU) ook weer mee. Nadat beide crews vorig seizoen wat teleurstellend bij de laatste 16 uitgeschakeld werden is het eerst zaak om de poulefase te overleven en een plek bij de laatste 64 te bemachtigen.
GLI heeft een relatief moeilijke poule met een topcrew uit Rusland (The Alliance), en twee goede ervaren crews uit Saudi-Arabië (Arab Crew) en Egypte (Scorpions). De eerste battle was gelijk tegen de favoriet voor groepswinst: The Alliance. Dit werd een mooie (en verrassend) soepele overwinning:
De tweede battle voor GLI is nu bezig tegen Scorpions (verloren de eerste battle nipt). Mocht deze gewonnen worden dan is het nog even oppassen tegen Arab Crew maar is de knock-outfase dichtbij. Erg knap in zo'n pouleOSU had een wat makkelijkere poule op papier. Met Polish Eagles (uit Polen) wel een absolute topcrew maar de andere twee crews zijn relatief nieuw wat betreft battlen: One Pice (Saudi-Arabië) en Sevdamiz Futbol (Turkije). Deze laatste crew is echter niet te onderschatten, ze staan namelijk met 12.000+ punten eerste in de duelsranglijst van OFM!
Net als GLI moest OSU ook gelijk aan de bak tegen de Polish Eagles. Waarschijnlijk de battle voor plek 1/2
Deze werd verrassend gewonnen door OSU. Zeker de tweede helft van het seizoen hadden we alles volledig onder controle, iets wat we niet hadden verwacht met een relatief onervaren line-up en tegen een crew die als een van de favorieten voor de titel mag gerekend worden:
De tweede battle speelt OSU nu tegen Sevdamiz Futbol (nr 1 van de duelsranglijst) die hun eerste battle wonnen. Voor nu (speeldag 6) gaat het nog voorspoedig dus hopelijk houden we dat vast.
Goed begin iig voor de Nederlandse crews