Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Chris drinkt liever alles zelf uit dan te moeten trakteren. Gierige Hollander is het ook. 
- 
   . .
- 
Net omgekomen v/d dorst. 
- 
Welkom Boterbloem! 
- 
Welkom Boterbloem! @furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Welkom Boterbloem! Dankje Furrax, dit maakt het voor mij helemaal compleet  
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Welkom Boterbloem! Dankje Furrax, dit maakt het voor mij helemaal compleet  @de-boterbloemen_nl Snap ik. Jij hebt misschien een betere rank maar ik ben nostalgie op dit spel.  
- 
@de-boterbloemen_nl Snap ik. Jij hebt misschien een betere rank maar ik ben nostalgie op dit spel.  @furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @de-boterbloemen_nl Snap ik. Jij hebt misschien een betere rank maar ik ben nostalgie op dit spel.  Gianni ik ga stuk hier  @De-Boterbloemen_NL Veel plezier en succes Alfred, en doe Tomke de groeten van me  
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @de-boterbloemen_nl Snap ik. Jij hebt misschien een betere rank maar ik ben nostalgie op dit spel.  Gianni ik ga stuk hier  @De-Boterbloemen_NL Veel plezier en succes Alfred, en doe Tomke de groeten van me  @peter-osm-master_nl komt goed...     
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @de-boterbloemen_nl Snap ik. Jij hebt misschien een betere rank maar ik ben nostalgie op dit spel.  Gianni ik ga stuk hier  @De-Boterbloemen_NL Veel plezier en succes Alfred, en doe Tomke de groeten van me  @peter-osm-master_nl Kan een master dan stuk? 
- 
@peter-osm-master_nl Kan een master dan stuk? @furrax_nl 
 In Nederland wel, als je niet genoeg studiepunten haalt
- 
Haha. Geweldig. 
- 
We zijn binnen LFS ontzettend blij met Alfred als nieuwe aanwinst! Hij mag zich meteen laten zien in de CC Summer die op de planning staat  
- 
Het zijn leuke indelingen, we zijn benieuwd! 
- 
Pfffft, we moeten maar snel aan een rematch gaan denken! 
- 
Komt die stoer doen die Appie. :s 
- 
Komt die stoer doen die Appie. :s @furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Komt die stoer doen die Appie. :s stoer zijn 
- 
@Furrax_NL Hey Furrax 
- 
@Furrax_NL Hey Furrax @spectraaaaa_nl Hey Spectraaaaa 
- 
@spectraaaaa_nl Hey Spectraaaaa