CrewCup Summer 2018: Meldpunt overtredingen
-
Oefenwedstrijden zijn niet toegestaan. Mocht dit toch voorkomen, graag een screenshot als bewijs.
Wij zullen de overtreding bekijken en indien nodig een straf bepalen en uitspreken in het opgelegde straffen CC Summer 2018 topic, welke aangemaakt zal worden wanneer dit relevant wordt.
-
In competitie 2 een oefenduel gespeeld tegen Dragons Win Team van Crew8, de uitdager was Sir Melvin van Old Glory.
Hieronder de screen.
-
@peter-osm-master_nl was mij idd ook opgevallen ivm teamwaarde
-
Waarom zijn er altijd managers zoals @tim van oosten is lelijk die gewoon lekker crewcup summer speelt en niet het team pakt wat hij moet nemen maar gewoon een team pakt wat hij wil pakken. Het blijft altijd zo kansloos. Iedere x bij een event zijn er van die gasten. Ik zou voorstellen ze gelijk uit het event te verwijderen en ze in volgende editie weer een kans te geven.
Dus hoe gaan we dit oplossen ? Ouwe gum uit mijn crew wil graag Barcelona.
-
Bij ons zijn er zelfs nog managers die niet zijn aangemeld, ze willen dus meedoen maar als het zover is zie je ze niet...
-
Tevens is er nu wel een manager bij gekomen die nottingham forrest heeft genomen. Maar de eerste 2 speelronde was het een pc, ook niet heel eerlijk lijkt me.
-
Alle straffen tot en met speelronde 8 (15-08-2018) zijn verwerkt.
-
In competitie 3 een oefenduel gespeeld. De uitdager was Bill-Vin.
-
In competitie 3 een oefenduel gespeeld. De uitdager was Bill-Vin. (19/08/18)