NK 2018 - Discussietopic
-
ik doe mee
-
Is dit enkel voor managers uit Nederland? Worden alle andere nationaliteiten hiervan uitgesloten?
-
@sir-vandepoele_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Is dit enkel voor managers uit Nederland? Worden alle andere nationaliteiten hiervan uitgesloten?
Het is een open kampioenschap. Iedereen die op het Nederlandse platform speelt mag deelnemen. In de voorgaande jaren ook flink wat Belgen in de finale
-
@robbiebb_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Het is een open kampioenschap. Iedereen die op het Nederlandse platform speelt mag deelnemen. In de voorgaande jaren ook flink wat Belgen in de finale
kan mensen die op OSM een ander nationaliteit hebben staan dan NL maar in NL woont, kan die meedoen(die mensen hebben een dubbele nationaliteit en zijn zelf gewoon in NL geboren)
-
@badr-hari-33_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@robbiebb_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
kan mensen die op OSM een ander nationaliteit hebben staan dan NL maar in NL woont, kan die meedoen(die mensen hebben een dubbele nationaliteit en zijn zelf gewoon in NL geboren)
Yes dat is geen probleem, zolang je maar op dit platform speelt wat je aan je forumnaam te zien ook doet. Dan staat er _NL achter je naam
-
@dave-jansen_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
We gaan voor goud dit keer
Je spaart toch 2de plekken?
-
Kan je ook een geupdate ranking zien wie de meeste managerpunten op dit moment heeft? Dan kun je zelf ook zien waar je staat namelijk.
-
Dit is wel een aardig evenement, omdat je hier kan zien wie de echt goede managers tegenwoordig nog zijn.
-
Is er misschien een tussenstand te geven van de in de geldende periode behaalde MP?
Ben wel benieuwd of ik kans maak te kwalificeren -
@bjorn2321_nl
Eind augustus zal er hier een voorlopige tussenstand gepost gaan worden! -
@silvester-j_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@bjorn2321_nl
Eind augustus zal er hier een voorlopige tussenstand gepost gaan worden!Ik zit al 5 dagen vol spanning achter mijn pc deze internetpagina te refreshen
-
En blijkbaar is er ook nog een nummer 105 die zich kwalificeert, excuus!
Dit zou - op basis van de huidige stand - @machiko_NL zijn met 19769 behaalde MP.Succes allemaal nog even!
-
Die @putse-boys_NL toch, blijft een beest die Tom
-
@keejos_nl
Kun je nog toelichten welke competities precies meetellen?
Ik ben bijvoorbeeld begin april in een competitie begonnen die half mei af was gelopen. Deze is dus gestart voor de kwalificatieperiode, maar wel er binnen geëindigd.
Telt deze dan mee? -
@keejos_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Hierbij de voorlopige tussenstand van de top 104!
Alles wat hier niet op staat zal dus een tandje bij moeten zetten om zich te kwalificeren!
Wow is dit de top 100 ‘wie kan het beste noobs uitnodigen in een kleine competitie’
-
@vertrigo_nl thanks Timo.. Je kent me hoor ik.. Nee wat geluk gehad in sommige competities
-
@desteeluitwehl_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@keejos_nl
Kun je nog toelichten welke competities precies meetellen?
Ik ben bijvoorbeeld begin april in een competitie begonnen die half mei af was gelopen. Deze is dus gestart voor de kwalificatieperiode, maar wel er binnen geëindigd.
Telt deze dan mee?Yes. Alles wat in begindatum tot einddatum is behaald aan MP telt mee.
-
@keejos_nl Kan het zijn dat hier wat mis gaat? Als ik bijvoorbeeld bij mijn eigen profiel mijn HA punten binnen de periode op tel, dan kom ik op 46.850. Ook bij de rest sluit het niet echt aan. Of zie ik iets over het hoofd? Ben benieuwd.