Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
-
17/22
-
Het gaat voor ons inderdaad een erg moeilijk verhaal worden. Vooral in de afgelopen speelrondes hebben we echt een paar rake klappen te verwerken gekregen, hopelijk kunnen we er het beste nog van maken..
-
Het lijkt idd onze kant op te vallen maar we blijven waakzaam. Het is in ieder geval een eer om een halve finale in deze opzet tegen jullie te mogen spelen als in mijn ogen toch een vd beste crews en niet te vergeten de crew waar ik mijn eerste echte serieuze osm potjes mee heb gespeeld
veel van geleerd.
-
19/22
-
@memphis-united_nl Bij ons nagenoeg hetzelfde verschil (zit wel de beker al bij) maar nog niet gespeeld. Al moeten er wel nog 1 of 2 wedstrijden goed vallen en begint de tijd ondertussen wel een beetje te dringen..
-
Gefeliciteerd KL!
Jullie hebben een ijzersterke battle gespeeld die nagenoeg foutloos aan jullie kant was. Succes in de finale! -
19/22
Deze ronde konden wij niet echt gebruiken
Ik ben niet zo van het voorbarig feliciteren (dat hoort na de battle
) maar een zeer goede prestatie hebben jullie zeker neergezet heren van Imperium
-
@waterhoen19_nl Ajax krijgt de schaal ook altijd al voor ronde 34, dus niks erg aan vroege felicitaties.
20/22
-
@appiel_nl It ain't ehmmm it ain't over ehmm till it's over. Maar een leuke battle is het wel!
-
@appiel_nl Denk dat de meesten hier het laatste kampioenschap van ajax niet eens meer kunnen herinneren... #langgeleden
Maar IMP en KL (alvast) gefeliciteerd met het behalen van de finale!
-
Kan vanavond geen tussenstand posten. Volgt vrijdagavond
-
@waterhoen19_nl als iemand me een appje stuurt met wie de beker heeft gewonnen bij jullie dan kan ik em wel posten voor je
-
Gefeliciteerd met de volledig terechte overwinning KL. Jullie hebben het keurig gespeeld en ons uiteindelijk vrij kansloos gelaten. Veel succes in de finale!
Ik heb overigens nog wel een transferfoutje ontdekt. Dit gaat het verschil niet maken, maar verzocht ons leed wel een heel klein beetje
Doorverkoop waar minder dan 7 dagen tussen zitten:
Júnior Negão Kairat Vardar Aan 12 2,03M 3,48M 15 augustus
Júnior Negão Vardar Sileks Aan 18 2,16M 3,06M 21 augustus -
@braamsie-_nl
Dank Braamsie, jullie hebben het lang spannend gehouden, het was een mooie battle. -
@appiel_nl De beker is morgenavond, vanavond was een reguliere competitieronde.