CrewCup 64: Loting Eredivisie A & B
-
In dit topic graag de deelnemende managers en teams opgeven. Alleen managers die in dit topic zijn opgegeven zullen worden toegelaten. In de eerstvolgende afbeelding staat het nummer wat aan jouw crew gekoppeld is. Controleer met behulp van dat nummer aan welk team jouw crew is gekoppeld.
Let op: Team 1 van elke competitie is ervoor verantwoordelijk om de moderator te leveren en maandagavond de competitie aan te maken. Geef dus niet alleen de namen door van welke managers je crew zullen vertegenwoordigen, maar geef ook de naam van de moderator door!
Loting:
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzetOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan!
Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline zondag 23.59)
Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200Let op: De puntenfactor vertegenwoordigt een correctiefactor die op jullie crews van toepassing zijn. De puntenfactor komt tot stand op basis van een bovengemiddeld gunstige (of ongunstige) doelstelling en/of teamwaarde. Een puntenfactor van (bijvoorbeeld) 0,96 wordt vermenigvuldigd met het totaal aantal behaalde punten tijdens de CrewCup. Je kunt deze factor ook aflezen als 96%. Scoort jouw crew dus 10.000 punten met een factor 0,96, dan krijg je uiteindelijk 9.600 punten toegekend. Heeft jouw team een factor 1,02 dan krijgt je crew uiteindelijk 10.200 punten toegekend. Dit wordt uiteraard allemaal automatisch tijdens de tussenstanden verwerkt, zodat iedereen tijdens de competities al weet hoe ze ervoor staan.
Veel succes allemaal!!
-
Same Vision
Eredivisie B - Team 4
Borussia Mönchengladbach: maxaldinho
VfLWolfsburg : Carphunter79
Hannover 96 : cobus10101 -
Fc Voetsiebal met de volgende opstelling in de eredivisie A:
Achilles82..... Borussia Mönchengladbach
Vundezz........ Vfl Wolfsburg
Jessy16........ Hannover96 -
Ere Divisie A - Team 3 - Crew 8
Borussia Dortmund - wooper
Hertha Berlin - peter osm master
FC Nurnberg - Douwe Kooistra -
Eredivisie A Team 2
Bayer 04 Leverkusen (DS 2) - sir.himself
VfB Stuttgart (DS 10) - jaimysky
Fortuna Düsseldorf (DS 15) - Joost Sœter -
Cosa Nostra - Eredivisie A - Team 5
FC Schalke 04 - Lewis_Ortega
TSG 1899 Hoffenheim - DannyDiamant
FC Augsburg - evaaatje -
OSM "De Zaak" Eredivisie A:
Phoolie ---> RB Leipzig
Fantasticoleon ---> Eintracht Frankfurt
Louise1999 ---> 1. FSV Mainz05 -
Bayern München (Daan-Peter)
Werder Bremen (jesperv95) --> Moderator
SC Freiburg (Meine van der Sluis) -
Just Relax voor Eredivisie B
Bayern Munchen - Sir Heyvaert
Werder Bremen - Sir Dieter L
Freiburg - LucasVeld -
The Royal Victoryans - Eredivisie B - Team 3
- Borussia Dortmund - mikkepikke
- Hertha Berlin - kloekkloek
- 1.FC Nürnberg - meneervince
-
Eredivisie B team 2
BeneCrew
Bayer 04 Leverkusen (DS 2) - Mike vd Kerkhof7
VfB Stuttgart (DS 10) - leonvangaal
Fortuna Düsseldorf (DS 15) - arnoo1991 -
We kunnen geen moderator leveren. Vervelend probleem. Ikzelf heb bosscoins maar ben jammer genoeg niet aanwezig.
-
@keejos_nl Nee. Ik wel maar ben er niet. En BC kopen via sms lukt ook niet.
-
Ik had me profiel veranderd van BE naar NL en toen besloot ik BC te kopen voor onze moderator. Ik had een SMS gestuurd naar 3010 voor Nederland. Het mislukte. Kon het zijn omdat de vlag in mijn profiel nog niet verwerkt was? Is het ondertussen nu wel.
-
Komt A in orde? Anders nemen wij de mod over?
-
@wooper_nl Het is B. Onze deelnemer twijfelt voor het moderatorschap. Vervelend.