CrewCup 64: Loting Eredivisie A & B
-
@sir-himself_nl Hier ook nog niks gekregen, was het niet iedereen tegelijkertijd uitnodigen?
Dit is comp vervalsing -
Competitie vervalsing. Crew 8 joint niet
-
Het duurt geen kwartier om iedereen uit te nodigen
-
OFF zal ook niet gaan joinen. Half uur verstreken zonder uitnodigingen. Herstart graag voor Eredivisie A @Keejos_NL
-
-
Schande dit.. Nog altijd geen invite gekregen terwijl de mannen er al lang en breed in zitten.
-
Inderdaad hier ook geen invite gekregen
-
Gestuurd Invite Zelf. Geweigerd Word Ik
-
Ik wist oprecht niet dat ik iedereen moest uitnodigen.
Mijn excuses hiervoor.
Zit al een uur mijn beeld te refreshen om te kijken of er aanvragen zijn om comp te joinenGa nu iedereen uitnodigen
-
@jesperv95_nl Wij joinen niet meer. Wij willen een restart.
-
@jesperv95_nl Dit is bullshit jullie doen al meerdere malen mee en weten dat je alle managers tegelijkertijd moet uitnodigen en als dit niet gebeurt dat er sancties tegenover staan
-
@Keejos_NL het is al langer dan een uur open, onze eis is daarom ook een restart van deze comptitie.
En strafpunten omdat dit ook eerlijk is ten opzichte van de overige crews.
Daarbij is dit een ervaren crewcup crew die meerdere malen heeft meegedaan en ook de regels wel kent.
Dit valt daarom ook onder competitie vervalsing, scouts die eerder weg worden gestuurd, trainingen eerder afgerond etc etc. -
Restart lijkt mij voldoende. Maar uiteraard door een andere crew.
-
@peter-osm-master_nl Amen
-
@sir-himself_nl Dat mag ook natuurlijk, we leven er naar uit met zijn allen en dan op zo'n wijze verneuken daar kan ik niet bij, gewoon jammer dit
-
Mijn excuses nogmaals.
Ik heb idd vaker meegedaan aan de cup, maar het nooit zelf opgstart.
Sorry dat ik het voor iedereen heb verpest.
Dit was niet de bedoeling.
Heb nu iedereen uitgenodigd, maar lees de negatieve reacties al -
@jesperv95_nl We wachten nog even wat de baas beslist over dit gebeurenen dan zien we verder @Keejos_NL
-
Het liefst van al willen wij een Restart met/zonder puntenaftrek. Ik denk dat iedereen daar wel akkoord mee kan gaan?
-
@keejos_nl Snap de beslissing niet, want er ontstaat nooit meer een eerlijke situatie.
Maar zal me er bij neerleggen en ben inmiddels gejoind.