Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
Voor de neutrale toeschouwer.. Na de eerste bekerronde beide crews 1 persoon door en in de kwartfinale helaas enkel onderlinge wedstrijden.
-
@keejos_nl ow ow, uitgeschakeld
-
@keejos_nl Haha, wij merken ook dat we even een tandje moeten bijschakelen in vergelijking met onze halve finale tegen OSU...
Maar net als tegen OSU, het moet een beetje meezitten. Net een rode kaart of een steal kan beslissend zijn, zeker als daardoor nog eens het moraal aangetast wordt. Maar het zit gewoon dicht bij elkaar, als je het toernooi nog een keer zou houden zou de finale net zo goed GF-OSU kunnen zijn. Maar het blijft een leuk evenement. Van mij zouden de TK's eruit mogen, ik snap nog steeds niet waarom dat hier toegevoegde waarde heeft. Maar ik ben erachter dat dat aan mij ligt...
-
@keejos_nl
maar doe maar nu je best, en pak goud! -
@santheman11_nl en @Keejos_NL Het is alsof die rode kaart in keejos zijn voordeel van zojuist voorbestemd was na deze opmerking.
-
@mark_van_v_nl Jij zegt het, ik denk het
-
@mark_van_v_nl Pff inderdaad, was vragen om ellende... Excuses aan mijn crewgenoten...
-
TK's zijn voor de battle eenmaal een strategisch mechanisme. Zonder TK's is het risico op "bullshit" resultaten gewoon veel groter. Vandaar lijkt het mij met de huidige engine nog nodig om TK's te hebben, zodat je dit enigsinds nog recht kan trekken.
-
@mark_van_v_nl
Na 7 minuten die rode kaart met een groene scheids, vervelend zo'n thuisnederlaag. -
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik zou het aantal TK's liever gereduceerd zien worden tot 2.. Ik zie het strategische aspect, maar vind 4 TK's wel erg veel in zo'n kleine, korte competitie. En het zou ook nog eens 150 BC besparen.. Wellicht een idee voor een volgende editie?
-
Je zou kunnen kijken naar een reductie van TK's ja. In principe zou 3 ook een mooi getal kunnen zijn. Wie weet!
-
het is vandaag 9/10 dagen onderweg, wat is de tussenstand?
-
Tk terug reduceren is gewoon onzin, dan is er tactisch gezien echt geen ruk meer aan. En die 150 bc besparen is ook onzin anders gaat dat op aan extra scouts. In een duel minder tk’s is helemaal prima want daar zit veel minder tactiek achter dan een battle.