CrewCup 64: Loting Eredivisie A & B
-
Heb de clubkascompensatie ook aan laten staan zie ik net
Dat staat wel in de regels.
Weet niet of dat een super groot verschil is.
Misschien is het dan maar beter om een andere comp te startenVerder heb ik de regels overal doorgelezen, maar heb nergens iets kunnen vinden over dat je iedereen moet uitnodigen. Niet in de 3.0 opzet iig. Dus ik als 'moderatorgroentje' zou dit dan niet kunnen weten
Nogmaals sorry voor alles, ik hoop dat jullie sportive revanche op ons nemen in de competitie
-
@jesperv95_nl mongool
-
-
Besloten training staat uit
-
Ik heb mijn Crew nog niet laten joinen door deze chaos en ben voor een nieuwe competitie. Er zijn al veel te veel fouten gemaakt...
-
Wij hebben allemaal nu gejoind maar nu ook geen slotjes meer vrij pas na de voorbereiding als het zover mocht komen, dan is het pas volgende week restart pfff
-
@jesperv95_nl said in CrewCup 64: Loting Eredivisie A & B:
Heb de clubkascompensatie ook aan laten staan zie ik net
Dat staat wel in de regels.
Weet niet of dat een super groot verschil is.
Misschien is het dan maar beter om een andere comp te startenVerder heb ik de regels overal doorgelezen, maar heb nergens iets kunnen vinden over dat je iedereen moet uitnodigen. Niet in de 3.0 opzet iig. Dus ik als 'moderatorgroentje' zou dit dan niet kunnen weten
Nogmaals sorry voor alles, ik hoop dat jullie sportive revanche op ons nemen in de competitie
We gaan restarten over vier dagen..
BT is tot daar aan toe, clubkas kan echt niet.
Sorry allemaal.. -
@keejos_nl Ok Kind We zullen allemaal terug klaar zijn voor de restart.
-
Nog even reflecterend op gisteravond.. Denk dat het onnodig te zeggen is dat het hele proces voor velen een frustrerende en teleurstellende ervaring is geweest. Niet in het minst voor @jesperv95_NL zelf. Wat het vervolg betreft: tijdens de voorbereidingsdagen is het niet mogelijk om ontslag te nemen. Daarom zullen we afwachten totdat speeldag 1 is begonnen en kan daarna iedereen ontslag nemen. Vervolgens kan de competitie alsnog aangemaakt worden met de juiste settings EN met de massale invite naar alle deelnemende managers.
Laten we het verder ook niet zwaarder maken dan dat het is. Het is kut, dat is inmiddels erkend. Graag richt ik me op de restart en op een sportieve en uitdagende competitie. Hoop dat jullie je daar allemaal bij aansluiten.
Grt. Jurgen
-
Wat betekent onderstaande voor de verdeling van het pakket tijdens de restart?
-
Hoi, kunnen alle managers een berichtje krijgen in OSM die meedoen deze ronde, met wat te doen? We hebben erbij die voor de 1e keer deelnemen en ook het forum niet lezen.
-
@phoolie_nl Ik heb ze nu aan iedereen verstuurd als het goed is
-
Wordt de competitie vanavond aangemaakt & wie is de mod ervan?
-
Nieuw topic aangemaakt:
Dit topic gaat dicht.