Nieuwe loting & indeling CrewCup 64: Eredivisie A (start op 17-09-2018)
-
BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR DE MANAGERS VAN CREWCUP EREDIVISIE A
Vandaag zal de simulatie plaatsvinden van de eerste speelronde, daarna kan iedereen op zijn gemak ontslag nemen.
In tegenstelling tot eerder bericht heb ik besloten dat de competitie opnieuw aangemaakt zal worden op maandag 17 september om 21:00 uur. De reden hiervoor is simpel en tweeledig, namelijk:- Er is momenteel een turbo-scout actief. Om hierin geen enorme verschillen tussen crews te krijgen wacht ik met de restart totdat deze weekendactie is afgerond.
- Er is een update geweest op de competitie. Hierdoor zijn doelstellingen en teamwaardes gewijzigd en heb ik ervoor gekozen om opnieuw te loten. Dit betekent dus ook dat iedere crew ANDERE TEAMS toegewezen heeft gekregen. Kijk dus goed naar onderstaande loting, zodat je weet welk team jouw crew moet nemen!
HIERBIJ DE NIEUWE INDELING VOOR DE LOTING VAN EREDIVISIE A
SPELREGELS & COMPETITIE-INSTELLINGEN
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet
Hier is de volgende regel aan toegevoegd:
• De moderator zal ten alle tijde de uitnodigingen aan alle deelnemers van de competitie tegelijkertijd versturen. Indien dat automatisch niet lukt, dient elke manager handmatig een uitnodiging te ontvangen, waarbij de managers uit de eigen crew als laatste de handmatige uitnodiging ontvangen. Hiervan afwijken levert een puntenstraf van 500 maal de competitie-coefficient op.
LINE-UP!
Gezien de restart, de competitie-update én de nieuwe loting wil ik opnieuw van iedere crew de line-up voor de CrewCup ontvangen. De deadline hiervoor is (zoals altijd) zondag 16 september 23:59 uur. Op maandag 17 september gaan we dan alsnog van start.
@Phoolie_NL @Silvester-J_NL @peter-osm-master_nl @halimfener_NL @wooper_NL @Vundezz_NL : Geven jullie dit aan jullie crewleden door? Bedankt!
-
Dood aan de turboscout
-
Team 1 - Crew 8 - Ere divisie A
FC Bayern Munchen - wooper
VFL Wolfsburg - peter osm master
Hannover 96 - Douwe Kooistra -
Succes weer allemaal
-
Cosa Nostra - Team 3 - Eredivisie A
Lewis_Ortega - Borussia Dortmund
DannyDiamant - Hertha Berlin
evaaatje - 1. FC Nürnberg -
wrm alleen eredivisie A?
-
@keejos_nl ohh oke
-
OSM "De Zaak" Eredivisie A:
Phoolie ---> Borussia Monchengladbach
Fantasticoleon ---> Weder Bremen
Louise1999 ---> SC Freiburg -
Eredivisie A Team 6 - OnlineFootballFederation
.
RB Leipzig (DS 4) - sir.himself
Eintracht Frankfurt (DS 7) - jaimysky
FSV Mainz (DS 12) - Joost Sœter -
Fc Voetsiebal team 2
Leverkusen.... Jessy16
Stuttgart..... Vundezz
F Düsseldorf..... Achilles82 -
Augsburg - meine van der sluis
Hoffenheim - Jesperv95
Schalke - Daan-Peter -
@meine-van-der-sluis_nl Wie zal de moderator vanuit KoL zijn morgenavond?
En is alles duidelijk? Als het weer misgaat zal er een diskwalificatie worden doorgevoerd, vandaar mijn checkvraag. -
@keejos_nl Ik hoop 1 ding en dat is dat iedereen het forum gelezen heeft. Met die teamveranderingen zie ik toch spelers het team nemen die ze de vorige keer hadden.
-
@wooper_nl said in Nieuwe loting & indeling CrewCup 64: Eredivisie A (start op 17-09-2018):
@keejos_nl Ik hoop 1 ding en dat is dat iedereen het forum gelezen heeft. Met die teamveranderingen zie ik toch spelers het team nemen die ze de vorige keer hadden.
Dat lijkt me vreemd, aangezien elke crew zijn nieuwe line-up heeft moeten posten en die heeft gepost..?
-
Niet zo druk maken jongens, komt allemaal best goed.
-
Ik zal de competitie aanmaken jongens. Zal vanmiddag kijken of ik iedereen toe kan voegen en dan krijgt iedereen tussen 9 en half 10 een invite
-
Verstuurd!
-
Succes allemaal