Tussenstanden CrewCup
-
Al de crews die in het groen zijn promoveren als team met 3 plaatsen naar een divisie hoger ?
-
In de laagste divisie wel inderdaad.
-
@Keejos_NL Tussenstandje? Kunnen we het de heren van GF nog lastig maken?
-
@wooper_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@furrax_nl Zouden we geen apart forum beginnen, alleen voor jullie 2?
Top idee, dan wordt dit nog is een leuk forum!!!
-
@santheman11_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@Keejos_NL Tussenstandje? Kunnen we het de heren van GF nog lastig maken?
Ik ben ook erg benieuwd!
-
@santheman11_nl Volgens mij zijn de rollen inmiddels omgedraaid en moeten wij nu in achtervolging. Het gaat in ieder geval nog een spannende slotfase worden. Stef en Jopie zijn in een mooie strijd om het kampioenschap verwikkeld en ook in de subtop staat alles nog ontzettend dicht bij elkaar.
-
@keejos_nl Hebben we een bestand? Dan wil ik het best updaten hoor. Zou leuk zijn om de spanning er een beetje in te houden nl.
-
@memphis-united_nl Ik denk dat jullie het wel redden, kijkend naar het programma. Maar heel veel steken moeten jullie ook niet laten vallen.
-
@keejos_nl is het een mogelijkheid om 2x per week een tussenstand te posten
-
Vroegah hadden we tussenstandmakers. Nu doet @Keejos_NL het allemaal zelf. Toch niet de handigste keus?
-
@vinnievuik_nl de keuze die keejos heeft gemaakt, als het vervelend wordt, kan hij anderen inschaken
-
@vinnievuik_nl Nou ja, zo'n drama is het natuurlijk niet. Maar het is handig als meerdere mensen de tussenstand kunnen posten als de ander (Keejos in dit geval) druk is.
-
Schrijf je alvast in voor CC65!
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/37957/inschrijftopic-crewcup65
-
@keejos_nl Thanks. Dit kwartje kan twee kanten uit gaan vallen, leuke ontknoping! Succes GF, maar niet teveel...
-
@santheman11_nl Ligt ziek dicht bij elkaar inderdaad! Succes mannen!