Inschrijftopic: YM-Cup
-
Hier is inschrijftopic voor de toernooi
stuur je OSM naam en je plaats in de ranglijst
meerdere inschrijvingen mag ook
je speelt individueelOpzet, regels, punten: later bekend
Datum: Word bekend gemaakt na het NK
-
Kansloos dit man. 1. Je noemt een toernooi niet naar jezelf. 2. Er zijn al 10 toernooien, en zelfs prachtige toernooien als de LFS cup hebben moeite om voldoende deelnemers te krijgen. en 3. Wees eens concreet als je wat wil.
-
@vinnievuik_nl in mijn andere posten zeg ik meer dan 100 managers, maar dat haal ik natuurlijk nooit. eens kijken hoeveel spelers er meegaan doen. mocht het niet lukken, verwijder ik deze topic. Je roept wel kansloos, maar dat weet je niet.
En dat het ik een toernooi niet naar mezelf kan noemen is echt onzin, de LFS-cup is precies het toernooi die naar de organisatoren is genoemd -
@vinnievuik_nl heb je meerdere redenen waarom dit kansloos is
-
@yassin-mansousri_nl Het is leuk dat je wat probeert te organiseren, maar ik moet @vinnievuik_NL gelijk geven. Waarom probeer je niet eerst je concept hier neer te zetten, dan weten mensen ook waar ze aan mee doen.
-
@santheman11_nl ja klopt wel.
-
het toernooi heeft minimaal 32 spelers nodig.
het word gespeeld in een Knock-outfase.
De knock-outfase bestaat uit een kwartfinale, halve finale en een finale, met steeds 8 clubs in 1 competitie.
steeds de beste 4 gaan door
loting: de deelnemers zullen in potten worden verdeeld, in dit geval een pot 1 t/m pot 8. daarom de plaats van ranglijst is belangrijk
bij een tekort aan spelers, schakel ik Plan B in, ook wanneer er meer dan 32 spelers zich aanmeld
Het toernooi zal niet langer dan ongeveer 50 dagen moeten duren, exclusief pauze en voorbeidingsdagen, etc. (om het meer dan 50 dagen te laten spelen zijn er heel veel spelers nodig zijn) -
@yassin-mansousri_nl Mja, ik snap er niks van. Welke competitie ga je hiervoor gebruiken? Wat zijn de regels? Waarom 32 spelers en 8 potten? Is dit met een bekertoernooi of zonder?
-
@Yassin-Mansousri_NL : Dit wordt de vierde keer dat ik een soortgelijk topic van je dichtgooi.
Als je iets wilt organiseren is het prima, maar ik wil een uitgedacht (en bij mij getoetst) concept zien.Datum, opzet (knock-out, aantal rondes, etc. etc), aantal deelnemers, regels en alles fatsoenlijk uitgewerkt, voordat het hier geplaatst wordt.
Topic closed.