LFS-Cup Discussietopic
-
Beste managers, na een week lang te hebben genoten op de piste, is het nu tijd om aan de laatste fase te beginnen van de LFS Cup! Voordat we overgaan op de loting van fase 2, gaan we eerst even kijken naar de tussenstand na de eerste fase:
Zoals te zien is ligt het veld dicht bij elkaar! Een verschil van 840 punten tussen de nummer 1 en de nummer laatst is nog te repareren met een overtuigende tweede fase! De ranking kan dus weer heel anders zijn aan het einde van de streep!
Voor de tweede fase van de finale gaan we naar een competitie waar zich ontzettend veel kwaliteit bevindt: De Europese Kampioenschappen B! Hieronder volgen de pakketten:
Teamwork zal met deze teams ontzettend van belang zijn! Er is vanaf het begin veel materiaal om mee te schuiven, dus ook de kleine teams kunnen zich, bij goed samenspel, snel ontwikkelen! Ook deze competitie zal nog een SheetDS correctie krijgen ... dan nu de loting!
-**-
Dit geeft het volgende:
- Punani All Stars speelt met Pakket C
- The Gladiators speelt met Pakket A
- Kings of the Mountain speelt met Pakket G
- Vayafee speelt met Pakket D
- R&R speelt met Pakket F
- Team Jansen speelt met Pakket B
- Team Ippon speelt met Pakket H
- Looking for Goodfellas speelt met Pakket E
-**-
Nog een paar korte dingetjes:
- De lineups hoeven van te voren niet aangegeven te worden, dit om niet aan elkaar te verklappen wie op welk team zal zitten bij de aanvang.
- Je kan je opgeven als mod! Dit zal ik morgenmiddag rond half zes loten.
- Start is Maandag 11 februari, rond 21:00 ( morgen dus )
- Directe Sales zijn NIET toegestaan.
Succes Allen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Even een vraagje: Je hebt nu Pakket C met DS1 en DS10, Pakket D heeft bijvoorbeeld DS4 en DS10. Ik snap dat je de TW naast elkaar zet om dat zo eerlijk mogelijk te krijgen, maar dan zullen morgen pakket C en D gelijk zijn na de correctie in DS? Dit even als voorbeeld. Voor andere pakketten gaat dit natuurlijk ook op.
-
hoe is de loting nou gedaan want je komt op hele ander pakketten uit.
als ik boven kijk zijn wij (team Jansen) nummer 5 en staat er achter 5 een F in je loting wat dus betekend dat we pakket F hebben of zie ik het verkeerd??er staat nu dat we pakket B hebben, klopt denk ik niet toch
-
@santheman11_nl Dit zal inderdaad gecorrigeerd worden. Deze wissel is gedaan om de totale waardes dichter bij elkaar te houden.
@Dave-Jansen_NL ik heb dezelfde lijst gebruikt als bij de loting van de eerste fase. De loting die je dus onderaan ziet is gewoon correct. De eerste tabel geeft alleen de tussenstand aan.
-
@Santheman11_NL zal de moderator zijn straks!
-
Rond 21.00 maak ik hem aan en komen de invites jullie kant uit.
-
Aangemaakt zoals iedereen heeft gezien. Veel plezier allemaal. Niet te veel succes tegen Joop en mij.
-
Bedankt sander voor het aanmaken Veel succes iedereen!
-
-
@yassin-mansousri_nl zal idd aan het einde goed berekend worden
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ondanks dat ik niet meedoe ga ik proberen om de sheet te vullen. Ik hou dan 60% aan, totdat je zegt dat het anders moet.
Maar ik heb ook de SheetDS nodig -
Niet nodig Yassin, ik zorg aan het einde dat dit gewoon goed gaat
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik wil het best wel de sheet invullen
-
je zinsbouw goed invullen is ook handig?
-
@davydutch_nl Buitenlanders be like
-
@davydutch_nl Hoofdletters aan het begin van een zin ook.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Zou de SheetDS vandaag gepost kunnen worden? We zijn alweer een speeldag onderweg... -
Dit zou ik ook wel erg prettig vinden. Reinier?
-
SheetDS zal morgen online komen. Ik was dit weekend met vrienden in een huisje in Drenthe
-
SheetDS Finale Fase 2
Deze was lastig om te bepalen. Mochten er opmerkingen zijn hoor ik het graag.