CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Nieuwe concepten zijn altijd welkom
-
@vinnievuik_nl Dit is een beetje onder de gordel. "Je klinkt wat zuur" vind ik niet nodig. We reageren even over je opmerkingen over Imperium, dat wij continu mazzel hebben. Wij proberen wat voorbeelden aan te geven waaruit blijkt dat je niet in de slachtofferrol hoeft te gaan zitten en hoeft te klagen, omdat jullie zelf ook vaak geluk hebt. Ik ben het met Mark eens, dan mogen we ook best naar de verkopen kijken en dan denk ik dat jullie ook niet echt te klagen hebben.
Maar goed, wat ik de vorige ronde ook tegen Memphis heb gezegd: leg de focus lekker op jezelf en dan doen wij dat ook. Moge de beste en meest gelukkige winnen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik ben benieuwd. Jouw motivatie is in ieder geval juist. Als je iemand wil hebben die meedenkt dan kun je me benaderen.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
. Al die euro's die verloren gaan om maar mee te kunnen met de rest.
Ja, ik ben dan ook vooral benieuwd hoeveel tientallen euro's de promotie van jouw LFS vorig seizoen gekost heeft. Was echt verbaasd hoe excessief er gescout werd bij die teams om maar die profit te pakken.
Maar mooi dat er meer echte managers zijn die nog weten waar een voetbalsimulatiespel over hoort te gaan. Helaas gaat je nieuwe concept niet echt aanslaan vrees ik, aangezien sommige "topmanagers" en topcrews het coins smijten verwarren met 'kunst' of 'tactische keuzes'.
-
@carphunter79_nl
Als we het toch over rode kaarten hebben. Het meest idiote vind ik nog steeds de rode kaarten binnen 10 minuten van de wedstrijd. Ik zie dit op OSM zo vaak, maar zoiets gebeurt natuurlijk vrijwel nooit in een voetbalwedstrijd. Moet toch niet zo moeilijk zijn om de kans op dit soort vroege kaarten drastisch te verminderen?Daarnaast erger ik me ook aan de meest gekke redenen die worden gegeven. Mijn laatste rode kaart in de CC was voor een schoen naar de scheidsrechter gooien (uiteraard met agressie op Normaal). Lijkt wel alsof je bij GB werknemer vd maand wordt als je de meest bizarre reden voor een rode kaart verzint.
-
@timeenennaam_NL
St. Juste...
Probleem is vooral dat de invloed van rood zo groot is, dat je met Barça nog van Excelsior zou verliezen na rood.Wat betreft je eerste punt: teambouwen vind ik wel degelijk een kunst. Alleen is het inderdaad waardeloos dat dat achterlijke dure scouten nodig is om aan handel te kunnen blijven komen.
-
Het kan btw wel zonder er belachelijk veel BC tegenaan te gooien... Zodra ik per linie een jonge trainbare speler heb scout ik eigenlijk niet meer. Dit is in de lange competities, in battles moet je wel meer scouten ivm moeilijk slechte startteams. Echter meestal sta ik best wel prima op de sheet en de TW lijstjes... Neemt niet weg dat met BC pompen de makkelijkste en helaas meest gebruikte route is.
Teambouwen is naast tactiek in mijn ogen wel degelijk een kwaliteit, echter is er voor bouwen helaas een "shortcut" en voor tactiek gelukkig (nog) niet. -
@braamsie-_nl Ikzelf zou misschien ook nog een 2de speler scouten maar meer niet. Dan maar kopen & doorverkopen.
-
@vinnievuik_nl
Dat is wel te verklaren, aangezien Excelsior door de transferengine na 4 dagen Real Madrid is. -
Beste allen....
De laatste tijd merk ik dat ik OSM minder leuk ben gaan vinden.
Ik vind dat er weinig variatie in het spel zit en de resultaten die ik de laatste tijd behaal zijn ook niet om naar huis te schrijven.
Ik wil jullie allen bedanken voor de mooie battle,s uit het verleden en ik wens jullie heel veel s6 en plezier toe.
Het gaat jullie allemaal goed. -
Ja jongen jij ook bedankt, snap jou wel. Soms is t ook minder leuk. Succes verder iig.
-
@twstift_nl Bedankt en Succes verder
-
@twstift_NL jammer dat je stopt maar het leven gaat door, had altijd leuke gevechten met je.
Succes verder en veel plezier bij de westrijd Atletico - Barcelona -
De verkopen zijn veel te random, zelfde teams harken veel geld binnen. En Rein kan niet tegen zijn verlies. Toch wel leuk om na lange tijd weer eens CC te spelen, concept is met wat dingen wel veranderd, maar irritatiepuntjes zullen er altijd blijven.
-
@masterlijk545_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De verkopen zijn veel te random, zelfde teams harken veel geld binnen. En Rein kan niet tegen zijn verlies. Toch wel leuk om na lange tijd weer eens CC te spelen, concept is met wat dingen wel veranderd, maar irritatiepuntjes zullen er altijd blijven.
Oja en tof dat je terug bent
-
Altijd leuk als je in een ronde alle drie een steal tegen hebt en 2 punten ipv 9
-
@dave-jansen_nl
Hahahaha......deze quote: Winners never quit, Quitters never win.....slaat wel op mij
Ik behoor tot de laatste categorie....
Heb 2 jaar geprobeerd aan te haken...maar sinds de update van OSM ben ik nooit meer op het niveau terecht gekomen waar ik zelf op had gehoopt....en meehobbelen is niets voor mij....het is of serieus meedoen of jezelf goed in de spiegel kijken en zeggen dat het mooi geweest is.
En dat is wat ik gedaan heb...
Ik liep hier al wat langer tegenaan te hikken en dacht met een tijdelijke break de boel nog op de rails te krijgen.
Iets wat niet gelukt is en wat me ook niet meer gaat lukken.In ieder geval allen bedankt voor de mooie battles in het verleden en het gaat jullie goed hier.
-
@twstift_NL Besef dat ik het slechter doe dan wat jij zou zijn
-
Das niet zo best dan kerel.
Presteer al tijden geen reet.
Hopelijk kun jij het wel omdraaien,
S6 kerel. -
@twstift_nl Thanks, en jij ook!