CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ik niet meer in de CL, maar dat komt meer doordat ik gisteren vergat 325 weg te halen, en alleen m'n tactiek goed had gezet
-
Ik ga voor het record ''zo laag mogelijk eindigen met Galatasaray'' deze CC .
-
@lucasveld_nl Is goed. Ik wil liever niet degraderen
-
@yassin-mansousri_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@lucasveld_nl Is goed. Ik wil liever niet degraderen
Je zou er ook voor kunnen kiezen om wat spelers te kopen en verkopen, als ik die overzichtjes van Vertrigo hierboven bekijk
-
@vinnievuik_nl de andere 5 crews in mijn competitie zijn sijekhs, en ik niet
-
@lucasveld_nl Je weet wat de gevolgen zijn?
-
Spelers op de TL (ver)kopen, spelers op de juiste plaats zetten en fitte spelers opstellen kost geen coins hoor. Tegen mij had je een middenvelder in de verdediging. Mjah njah, you're welcome hoor, gratis punten.
-
@vertrigo_nl
43x scouten in de Ere B. Lol, seriously? 645 BC's al, ongeveer โฌ6. -
@timeenennaam_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vertrigo_nl
43x scouten in de Ere B. Lol, seriously?pay2win he
-
@timeenennaam_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Spelers op de TL (ver)kopen,
voor een goede speler Heb ik meer dan 100 miljoen nodig. En dat kost wel Coins, hoe meer geld je tekort heb, hoe meer je coins moet betalen, door deze reden zijn al de andere 15 clubs FC Barcelona geworden
spelers op de juiste plaats zetten en fitte spelers opstellen kost geen coins hoor.
Tegen mij had je een middenvelder in de verdediging. Mjah njah, you're welcome hoor, gratis punten.Ja, ik heb maar 5 verdedigers en een 5-3-2 formatie, als ik een verdediger train en ik haal hem per ongeluk niet eruit, zit je met een verdedinger minder en gaat de assistent gekke dingen doen
-
@yassin-mansousri_nl
Coins ipv geld kan niet in de CC. En ik weet niet welke transferlijst jij bekijkt, maar ik zie spelers van 5-15 mil staan. Als je wat spelers verkoopt kun je dat best betalen en die spelers gelijk weer doorverkopen.Maar ga vooral zo door, dan hoeft verder niemand in de Ere B te vrezen voor degradatie
-
@timeenennaam_nl Ach ja, het is toch 15 tegen 2. Tony en luis Enrique tellen voor niet eens 1 manager, dusja
-
@timeenennaam_nl Ach ja, het is toch 15 tegen 2. Tony en luis Enrique tellen voor niet eens 1 manager, dusja
Volgens mij staan die 2 wel boven je in de competitiestand
-
@vertrigo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Volgens mij staan die 2 wel boven je in de competitiestand
Ja maar alsnog is het waar wat ik zeg
-
Misschien lukt het om 2x per week een tussenstand te posten @Keejos_NL ? En zo niet, dan misschien het fenomeen tussenstandmaker maar weer in het leven roepen?
-
@vinnievuik_nl Eens, ik merk dat het dan ook wat meer begint te leven bij iedereen.
-
De teamwaardes na 18 speelrondes:
Je ziet dat het voordeel van de hoge DS al aardig begint te verdampen. In de tweede seizoenshelft zullen ze / we het nog moeilijk krijgen.
Per crew:
-
Lol @ tussenstand Eredivisie B
Sta je gemiddeld 4e, en dan toch onder een crew die gemiddeld 5,3 staat. Beide nog 1 manager in de beker. Met een DS1 kan je alleen maar verliezen en niet winnen.
Ook WEER een rode kaart gepakt, dus nu niet meer 1e, wat ons dus als crew nagenoeg kansloos maakt. Puntentelling is zoals ie is nu, maar dit slaat echt weer compleet nergens op.
-
Ziet er ook gek uit moet ik zeggen. Jullie hebben hogere gem ds om te halen,duiken daar dieper onder als de nummer 1 en staan toch tweede