NK 2018 - Discussietopic
-
@yassin-mansousri_nl Klopt in het slechtste geval zegt iedereen hun deelname af. Dan zal er vanzelf wel over gecommuniceerd worden.
-
@yassin-mansousri_nl Doe je zelf mee met het NK Yassin?
-
@powershot-stef_nl Hij heeft de kwalificatie net niet gered. Het kan wel zijn dat we hem als reserve oproepen, als de inschrijvingen heel erg tegenvallen.
-
@keejos_nl Aha vandaar de vraag. Snapte al niet waarom je je over zoiets druk maakt..
-
Wanneer mogen we iets verwachten over de deelnemers ? Eerder werd genoemd dat er in november een lijst zou worden gemaakt. Het is ondertussen december, ik check dagelijks even en ben ontzettend nieuwsgierig of mijn zoon en ik erbij zitten
-
@leon-van-gaal_nl Inderdaad, ben ook wel benieuwd naar een nieuwe update van de lijst! (waarschijnlijk heb ik het bij lange niet gehaald op mijn slot 2 (gebruik ik als HA))
-
@keejos_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Staff Support NL zal via een PM iedereen persoonlijk benaderen in de overgebleven top 200 en aan diegene vragen of ze willen deelnemen.
03-12-2018 - 24-12-2018: In dit tijdslot kunnen managers die zijn benaderd zich opgeven voor daadwerkelijke deelname aan het NL. Hierna is de inschrijving definitief gesloten, ook als je wel tot de top behoort.
25-12-2018 - 31-12-2018: De top 105 van alle aanmeldingen (aangevuld met de drie finalisten van vorig jaar) worden ingeschreven voor het NK.
05-01-2019: Loting voor het NK
06-01-2019: Verdere informatievoorziening over het toernooi wordt op het forum gepost.
07-01-2019: Start van ronde 1 van het NK!Check de dikgedrukte zin
-
@keejos_nl Thanks! Kan het zijn dat ik verdere informatie over het toernooi mis? Ik zie dat nu op 6-1-2019 staan, maar ik wil eigenlijk wel een beetje weten waarvoor ik me dan inschrijf. Wijkt het erg af van voorgaande jaren? Komen er transfers in voor? Trainingskampen? Etc. etc.
-
We zullen de volgende regels/instellingen hanteren:
Verder zijn alle teams gelijkwaardig, dus de ranglijst/tussenstand geeft ook de punten weer.
-
@keejos_nl
Is het verplicht om mee te doen met de slot waarmee je je 'gekwalificeerd' hebt? -
@gore_john_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
gekwa
Nee, dat mag met een slot naar keuze.
-
@keejos_nl Ahh wat jammer voor Yassin!!
-
@powershot-stef_nl Ach ja, dat had ik wel verwacht dat ik het NK niet zal spelen
-
@Santheman11_NL gefeliciteerd Sander. Het was nog ff spannend maar top gedaan...
-
@keejos_nl
Ben ik ingeschreven? Ik heb op het mailtje gereageerd maar heb nog geen feedback ontvangen. -
@gore_john_nl Je staat erbij ja.
-
@gore_john_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@keejos_nl
Ben ik ingeschreven? Ik heb op het mailtje gereageerd maar heb nog geen feedback ontvangen.Same, geen duidelijke bevestiging gehad. Sta ik er bij?