CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@dave-jansen_nl dat doe ik om jullie een beetje te plagen:-) wij ruilen de laatste paar dagen ook ontzettend veel spelers onderling. Niet omdat we dat nodig hebben maar om jullie nog beetje aan t werk te zetten
-
@jopie1313_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
als je spelers alleen maar voor 1 x waarde kunt verkopen met die snelle button moet je gewoon verbieden dat je spelers voor 1 x de waarde op tl zet maar minimaal 1,1 ofzo, kun je altijd zien of iemand er gebruik van heeft gemaakt
-
@jopie1313_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl dat doe ik om jullie een beetje te plagen:-) wij ruilen de laatste paar dagen ook ontzettend veel spelers onderling. Niet omdat we dat nodig hebben maar om jullie nog beetje aan t werk te zetten
Wij doen precies hetzelfde hoor laatste dag word nog spannend.
En sowieso denk ik niet dat je het gedaan hebt maar vraag me af of het wel te checken is want als dat niet kan zou er een regel moeten komen dat je minimaal 1,1x een speler voor zijn waarde erop zet -
Hier het overzicht van de verkopen en teamwaarde voor aanvang van de laatste speelronde. Teamwaardes per team zijn inmiddels vertekend, doordat er flink geschoven is tussen teams van de crew. Totalen per crew kloppen natuurlijk wel. De volgorde zou zomaar eens hetzelfde kunnen zijn als de volgorde van de eindstand. We gaan het over een paar uurtjes zien. Het was sowieso een prachtige strijd, wat de uitslag ook wordt.
En in grafiekvorm:
-
Hij is voor jullie , dus van harte met de winst. Goeie tweede seizoenshelft.
-
Thanks, Jopie. Was een mooie strijd!
-
Yes, van harte gefeliciteerd. Terechte overwinning hoor. Jullie hebben tot het einde geknald, bij ons duurde het seizoen net een week te lang waarin de energie en samenwerking weg was en ook nog eens veel tegen zat. Helaas geen drie CL-overwinningen op rij. Drink er eentje op deze puike prestatie en hopelijk pakken wij de volgende weer!
-
Ik hoop jullie binnenkort in Just Relax te verwelkomen.
-
@furrax_nl ja zoeken jullie nog leden?
-
@appiel_nl Eigenlijk niet. We hebben er veel te veel maar ja, beheerder zijn stelt tegenwoordig niks voor.
-
@furrax_nl maak talenten crew. Je wilt teveel mensen
-
Gefeliciteerd GoodFellas, knap seizoen
-
Thanks mannen voor de felicitaties.
het was echt een heerlijke strijd en op het laatst is het zelf een beetje vertekend beeld qua punten want het had zelfs op de laatste dag nog fout kunnen gaan.Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en de beste wensen
-
Bedankt voor de felicitaties. Vorig seizoen stond GF lang bovenaan, en kwam Imp langszij. Nu waren de rollen omgedraaid. Het was lang geleden, een CC spelen. Eerste CC op 3.0 zelfs
Ik heb ooit hard meegedacht over een nieuw concept, als verbetering van de vorige stijl waarin managers individueel speelden en promoveerden / degradeerden. Ik vond het samenwerken en het tactische aspect geweldig. Ik hoop dat hier in de basis geen verandering in wordt aangebracht in het komende jaar. -
Om aan alle onzekerheid danwel discussie richting CC66 en de nieuwe opzet een einde te maken, hierbij de 'way forward' en wat eenieder kan verwachten.
- De uitkomsten van CC65 zijn bindend en zullen gelden als basis voor het vervolg.
- Alle promoties en degradaties blijven van kracht, conform deze uitslag.
- We gaan spelen met een tussenronde, waarin er een aangepast promotie- en degradatiemodel van kracht is. Zorg dus dat jullie goed in de gaten houden welke plaats er nodig is om te promoveren danwel te handhaven in de divisie.
- We spelen deze tussenronde nog op de oude manier. Dus inclusief beker. Dit om het voor iedereen eenvoudig te houden qua opzet.
- Direct sales (de verkoop van een speler voor 1.0x waarde aan engine door 5 BC in te zetten) zal worden toegestaan met ingang van CC66.
Onder voorbehoud van dat exact dezelfde crews zich inschrijven voor CC66 als dat voor CC65 het geval was, is dit de opzet en uitwerking zoals we deze zullen toepassen richting de nieuwe opzet van CC67:
Ik wens iedereen alvast ontzettend veel plezier en succes in de komende CrewCup. Je kunt je crew hier inschrijven voor CrewCup 66 om een zo gunstig mogelijke uitgangspositie te creëren voor de nieuwe opzet.
May the odds be ever in your favor!
-
Netjes zo, Jurgen.
-
@keejos_nl Lees ik het goed dat OSP degradeert door de talentencrewregel naar het 3e niveau in de tussenvorm en dan voor promotie strijdt voor divisie 3 in de nieuwe vorm? Is dit niet een beetje krom?
Los daarvan wil ik nog wel even opmerken dat ik het jammer vind dat het andermaal lijkt dat er naar de hardste schreeuwers wordt geluisterd terwijl helemaal nergens in welke opzet of discussie dan ook wordt gerept over een tussenvorm.
-
@waterhoen19_NL Dat lees je inderdaad goed. Al kun je het feitelijk zien dat er van de CL en EL en EV in totaal 22 crews zitten die terug gaan naar 12. Dus vanuit dat vertrekpunt is vanuit EV strijden om een plek in Divisie 3 niet zo'n gekke gedachte.