CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Nooit geweten dat CC geen Crewcup, maar Cobus Competitie betekende!
-
-
@vinnievuik_nl Hij was het vergeten aan te passen was ook de eerste keer dat die zoiets deed, dus ik vergeef het hem alvast, hopelijk jullie ook kan iemand dat nog aanpassen? ^^
-
@maxaldinho_nl Ja hij kan hem aanpassen, dat zij ik net tegen hem
-
Dat kan hij zelf doen bij de moderator-tools
-
ahja idd ^^ dacht da je da zelf nimeer kon veranderen, ma blijkbaar wel, hij zal da wel doen dan zodra die het ziet
-
@dave-jansen_nl klinkt nog best goed de cobus cup, blijft de cc wel dan
-
@maxaldinho_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl klinkt nog best goed de cobus cup, blijft de cc wel dan
Hahaha idd veranderd vrij weinig dan
-
@maxaldinho_NL @cobus10101_NL
Geen probleem joh, het was maar een geintje. Aanpassen is zo gebeurd. Uitnodigen ging prima en lekker snel. Gekke was dat ik de accounts van cobus in de gaten hield om te kijken of de comp al aan zijn account hing. En opeens was de uitnodiging er al. Dat verversen van de manager slots is blijkbaar niet betrouwbaar. Ben bang dat die halve minuut me mijn scout gaat kosten, maar we gaan t zien. -
@dave-jansen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dit jaar gaan we dan voor goud in de cobus cup geen probleem
Nieuw toernooi: de CobusCup!
CrewCup is verledentijd in de Champions League -
Leuk als ongeveer alle crews dezelfde nationaliteiten kiezen... We maken elkaar allemaal gek om iets waarvan niemand weet hoeveel invloed het heeft. In ieder geval is de grote concurrentie op aantrekkelijke spelers een flink nadeel voor de teams die meedoen met de strijd om Fransen en Engelsen.
-
@vinnievuik_nl jammer joh!
-
@vinnievuik_nl Dit haalde ik een maandje geleden al aan. Feit is wel dat de Frankrijk en Engeland de meest interessante spelers hebben op OSM. Nogmaals: als we de regel invoeren dat je niet meer dan 5 spelers van dezelfde nationaliteit in je basis mag zetten, dan wordt het ook niet zo'n scoutgeweld en heeft niemand het voordeel van de bonus. Dus totdat we dat, of iets soortgelijks, afspreken (en jij was daar geen voorstander van) is dit gewoon de situatie en heeft het ook geen zin om erover te zeuren..
-
@Santheman11_NL Ik zeur of klaag ook niet, ik deelde alleen even mijn gedachten. Het is iets wat het spelletje een stuk lastiger maakt dan vroeger. Je hebt niet meer zo makkelijk een lekkere selectie bij elkaar gekocht. Maar ik denk niet dat het veel bijdraagt aan de 'pay to win' factor. Je scout misschien 10 spelers met een bepaalde nationaliteit. Kies je niet voor één nationaliteit, dan moet je alsnog een aantal jonge spelers / keepers scouten. Zoveel scheelt dat niet in de uitgaven.
De ellende zit 'm in het scouten van handelsspelers, later in de competitie. Daarvan zie ik het probleem wel, maar ik zie niet zo snel een oplossing door een regel in te voeren.
-
We zijn los. Scores nog dicht bij elkaar. Gemiddelde verkopen per crew ontlopen elkaar ook niet veel. En twee dikke steals tegen gehad (vooral die 8-13, 2-0, die kwam aan...). Maar ach, dat zal in de loop van het seizoen ook wel weer uitmiddelen over de crews. Maak er een mooi seizoen van!
-
@vinnievuik_nl Aan de andere kant verkoop je als een malle. Vandaag alweer voor meer dan 120 miljoen aan de engine en dan heb je nog twee workers te gaan. Dat is niet gek...
-
Iedereen veel plezier dit rondje CC!
-
@santheman11_nl
Verkopen gingen vandaag wel lekker ja. Gemiddeld over de crew liggen we nog wat achter op LFS. Zij hebben met masterlijk ook de grootste verkoper in huis. Jij zelf zit totaal ook ongeveer op hetzelfde niveau overigens (25M verschil met mij).