Kanarifuglene: [KL] League
-
@keejos_nl Andere Woorden: er zal een dag komen dat je stopt (of even een pauze neemt) met al deze toernooien.
-
@yassin-mansousri_nl Juist! Maar laten we dit gesprek niet hier in dit topic voeren, mijn PM staat altijd beschikbaar voor conversaties die off-topic zijn.
-
@keejos_nl @Furrax_NL heeft minder punten dan @Voske2704_NL maar staat toch boven hem
-
@Yassin-Mansousri_NL Opgelost
-
En hierbij de eindstanden van KL2! Schrijf je allemaal alvast in voor het volgende seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
-
@Keejos_NL Vraagje: Je meld je eerst af voor de KL, Kan je dan nog je inschrijven(dus je begint waar je was) en de deadline is niet verstreken?
-
@yassin-mansousri_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Keejos_NL Vraagje: Je meld je eerst af voor de KL, Kan je dan nog je inschrijven(dus je begint waar je was) en de deadline is niet verstreken?
Je kan je inschrijven tot aan de deadline dus ja dat kan
-
@yassin-mansousri_nl Zodra de deadline is verstreken wordt er gewoon gekeken welke namen er een X, welke namen er een O en welke namen er een ? hebben. Iedereen met een X speelt mee, de rest niet. Of je tussendoor 400x wisselt zal mij een zorg zijn
-
@Keejos_NL Jurgen bedankt weer voor het bijhouden topper thnx
-
@peter-osm-master_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Keejos_NL Jurgen bedankt weer voor het bijhouden topper thnx
Inderdaad! Te knap hoe hij tientalen competities Bijhoud!
-
De tussenstanden na speelronde 40! @MikevanderHilst_NL is er enorm dichtbij. Nog 1 overwinning nodig om de eerste titel van 2019 in de KL1 veilig te stellen!
Schrijf je in voor het 2e seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
-
En de eindstanden van het eerste seizoen van 2019!
Schrijf je uiterlijk vrijdag 25 januari in voor het nieuwe seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
-
Gefeliciteerd Kanarifuglene League Kampioen @MikevanderHilst_NL
-
Thanks mannen.
De frustratie zat hoog. Vorige KL seizoen ook kampioen kunnen worden maar toen 1 keer de sim vergeten en precies op dat duel de titel misgelopen. Afgelopen CC gedeeld 1e en de titel misgelopen op doelsaldo.
Dus wel fijn dat het nu is gelukt
@Dave-Jansen_NL Jij ook netjes gedaan. Begin was wat karig volgens mij maar sterk teruggekomen !
-
@mikevanderhilst_nl
Van harte Mike. Terechte winnaar deze ronde! -
Gefeliciteerd Mike! Ook mij lukte het niet meer om bij te blijven op het eind...
@Renkie_NL wat is een terechte winnaar als je 85+ scouts hebt gebruikt...
-
85 scouts? Jezus zeg. Gek!